1

Onderwerp: Soort taartbodem

Ik heb een vraag,
ik denk dat de meeste mensen hier wel bekend zijn met het programma 'Cake Boss' op discovery.

Ik wil gaan beginnen met taarten maken,
(nee niet omdat ik dat programma zag)
en ik vroeg me af wat voor taartbodems ze voor die hoge taarten gebruiken?

of kan iemand me aan een lijstje helpen met de soorten bodems voor welke taart?

groetjes Danny

2

Re: Soort taartbodem

Ik zag hier laatst volgens mij bij ingezonden recepten het recept voor het kapsel van Cake Boss staan. Met biscuit mix of het recept voor biscuit/kapsel kun je ook zulke hoge taarten maken hoor. Doen wij ook allemaal!

Welkom op het forum!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Ja dankjewel!

ja, ik maak thuis altijd ook gewoon biscuitkapsel, maar als ik er dan een laag boven op doe dan zakt hij altijd weer iets in.
dus ik was benieuwd wat ze daar gebruiken omdat die zo mooi hoog zijn en stevig. maar ik zoek even daar tussen!

4 Laatst bewerkt door Glamour (28-05-2010 17:44)

Ok,

Ik weet niet hoe hoog je het wilt hebben, maar ik red met biscuit (uit één bakblik) makkelijk 10cm. Als je dan echt een stapeltaart wilt maken (dus twee taarten op elkaar van verschillende maten bijv.), dan moet je wel stutten. Bij de FAQ (links in het menu) vind je heel veel info.

Dit is hem trouwens, van Cake Boss: klikkerdeklik

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

ok, ik zal eens gaan kijken!
in ieder geval al bedankt:)
ik moet in ieder geval nog veel leren.