Onderwerp: Muziek in de Jungle!
Ik kreeg het verzoek of ik de zandbak-jungletaart van 2 jaar geleden wilde namaken. Nou... eigenlijk niet dus Heb gevraagd wat voor een ander idee of favoriete dingen haar zoontje had en bleek dat hij een favo liedje had van de Ark van Noah met krokodil als mega favo. Ook zag er een oerang oetan in (lang leve Google
) en heb ik haar als idee gegeven om een muziek in de jungle-taart te maken, gelukkig vond ze dat erg leuk! Ze wilde heel graag een viool erbij, dus die ook nog gedaan, viel nog wel tegen maar gelukkig had Julio weer een superideetje ervoor. Al met al weer meer werk dan gedacht maar we hebben wel veel lol gehad met het maken en bedenken ervan!!
Taarten zijn chocobiscuit (willen ze alleen maar hier in Spanje), chococrème met dulce de leche.
Hier komen de fotos, meer staan er in mijn album (staat onder mijn handtekening). Daar staat ook een close-up van het muziekboek van de jifaffe
Dames, bedankt allemaal voor het kijken, ik ben nog weinig hier op het forum te vinden, kijk wel veel, maar een Spaans forum (moet toch mijn Spaans oefenen en een beetje "integreren") en dit forum gaat helaas niet samen met de tijd die ik heb :-( Maar zoals ik al zei, kijk heel veel geweldige creaties (sla er ook veel op) en stuur vaak een zonnestraal naar jullie!!