Onderwerp: Spaanse taartenparade ;)
Ondanks dat ik hier zo weinig reageer, wel veel lees
, en ik me daar eigenlijk wel schuldig over voel dat ik nu wat ga plaatsen... maar ik wil het meer als gewoon "laten zien" en ter "inspipik"
plaatsen, dus feel absolutely free om niet te reageren, hihi
Hier komen ze:
Taart voor een tweeling, graag met veel kleutjes en frutsels, nou dat hoef je mij geen 2 keer te zeggen
Slakjes zijn nog van Piece of Cake (US), rupsjes van mezelf, vlinders van PME
, bijtjes van Debbie Brown, en roze met bloemen van Wietske van Felicitaatjes en Pink Cakebox. Figuutjes zijn geinspireerd op Wendy haar babies. Iedereen bedankt voor de inspiratie!! Chocobiscuit gevuld met hazelnootcrème (swiss merengue buttercream met nutella) en dulce de leche).

Dooptaart voor Martin, ook graag heel kleurvol en grappig beestjes erop. Inspiratie van de beestjes komt van Lonestar, dank je wel meis!! De sterretjes met gezichtjes zijn een idee van Wendy.

Ook een littlest petshop aanvraag, gelijk die van Merlette onthouden (het idee is van Louise van Cakejournal) en mijn eigen kleine
draai aan gegeven, was erg leuk om te doen het slakje.

Voor de oma van Angelina, mijn buurmeisje, die precies wist wat er erop wilde, graag rood met witte stippen, gele bloemetjes en een paaskuikentje! En het kleine ding is pas 4 jaar
Natuurlijk heb ik dat gedaan volgens haar wensen en ze was heel tevreden

En nog 2 kleintjes, eentje graag in Spaanse stijl (rood met wit en geel van de Spaanse vlag) en de andere graag eenvoudig en elegant en in hartvorm. Inspiratie van de zilveren bloemetjes is van Glashill (dank je wel Jacqueline).

Bedankt voor het kijken, dames!!

oefie...
Al regelmatig boven de dertig, ook hier