Onderwerp: cupcake tattoos
Deze foto kwam ik tegen op de startpagina van photobucket.com
Ik kon hem jullie niet onthouden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » cupcake tattoos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze foto kwam ik tegen op de startpagina van photobucket.com
Ik kon hem jullie niet onthouden
Stoer!
ha grappig was er net op aan t google-en, wil er ms ook een, maar dan niet roze en niet zo groot en niet daar hahaha
mijn collega heeft die cc ook op haar arm.
ik krijg er binnekort ook een op mijn (belangrijke gebeurtenissen) enkel...
Knappe tattoos wel; jammer dat mijn grote liefde zo anti tattoos is!
Die van mij vindt ze prachtig.... bij mij dan
En anders had ie pech
Suus, wat maak jij prachtige taarten zeg!! Ik heb net even op je website gekeken... mijn mond staat nog open van bewondering
O, dank je wel
En dat terwijl het hier over tattoos ging
Ook maar even bij jou lopen neuzen.... dat slaat ook helemaal nergens meer op zeg! Die beestje en 3d figuren, niet normaal meer!! En zo strak allemaal, erg indrukwekkend!
Ja, ja ik maak typefouten.... zit met m'n vinger ingepakt
Ga ze gelijk morgen op mijn rug laten zetten
Leuke tattoo's. Wil er ook graag eentje (een roos), maar ik durf niet zo goed.
Je moet het pas doen als je er helemaal zeker van bent.
Ik heb een enorme van mijn bovenbeen tot m'n ribbenkast, met een zonnebloem (m'n moeder was er dol op), lelietjes (mijn naam betekent lelie) en vergeet-me-nietjes. Heerlijk gevoel dat m'n moeder op mijn lijf aanwezig is
Maar nogmaals, je moet het wel eerst echt zeker weten en dan gewoon doen. Het doet ook niet zoveel pijn hoor!
Tja je moet er echt achter staan en niet zomaar doen..
Ik heb een armbandje getattoeerd met de namen van de kinderen..
En op mijn onderbeen heb ik een heel project zitten..
Ben begonnen met de initialen JS (initialen van mijn opa vader en van mij) Daar boven de initialen van mijn zoontje, dochterlief moet er nog bij.. Dit is mbv tribals een geheel geworden
Binnekort komt daar een cc bij.. omdat t taarten maken mijn leven heel positief veranderd heeft..
Ik sta er volledig achter en denk hier al lang over na, maar de pijn schrikt mij af. Ik wil eentje op mijn onderrug, boven mijn bil laten plaatsen.
Misschien eens langsgaan bij een tatooshop en info vragen.
Ik heb ze beide op gevoelige plekken staan (enkel en pols) en geen centje pijn gehad eigelijk!
De jeuk als t gaat helen is erger
De pijnlijkste plaats is je ribbenkast, net onder de zijkant van je borst. Die van mij loopt vanaf mijn dijbeen, half over m'n rug tot en met dat pijnlijke plekje, maar het was heel goed te doen hoor. Gewoon goed ontspannen en aan leuke dingen denken, ik had bijna geen last!
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » cupcake tattoos