1

Onderwerp: [FEEDBACK]Toch waag ik me eraan

om wat foto's te plaatsen, zie bij babbel.
En toch graag van jullie wat feedback (heb ook van mijn neef al wat feedback gehad, die is brood/banketbakker)

Gevuld met kersenvlaai en champagne/merinque creme

http://i46.tinypic.com/2dbpjzc.jpg

http://i48.tinypic.com/244w1ly.jpg

http://i46.tinypic.com/2qxmcqw.jpg

En zie net dat er na ik hem op locatie had afgeleverd een bloem half is gesneuveld... :(

2

Re: [FEEDBACK]Toch waag ik me eraan

Ik vind de bloemen super mooi gedaan!
En als ik dan toch een minpuntje moet geven.... :rolleyes:
Hij is niet erg strak bekleed, goed afsmeren!

en je stokjes staan denk ik iets te hoog in de onderste taart want je ziet een "openstuk"

voor de rest :thumb:

Hoi

Ik vind je bloemen erg mooi zeg!

Idd de taarten zijn niet mooi strak en je ziet zo duidelijk de naden van randjes op de taart.. daar had ik denk ik wel de bloemen over heen gedaan.
Ik begrijp dat dit een bruidstaart is op bestelling?

Vrolijke bruidstaart hoor!  :thumb:

Groetjes Natasja!

4

ik vind je bloemen ook echt heel erg mooe
maar ik zie een rand in je taarten
bedoel de overgan van de ene naar de andere taart
misschien was het met een randje fondant of marsepein niet meer te zien

groetjes
dorinda

5

vrolijke taart hoor!

persoonlijk vind ik het jammer dat je de randjes van de "linten" niet hebt weggewerkt onder de bloemen.

verder  :thumb: !

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

6

Mooie bloemen! persoonlijk zou ik ook de naden van alle randen gelijk hebben laten lopen, zodat je een duidelijke achterkant hebt.
En met die bloemen had je idd die naadjes weg kunnen werken, dan had je op de hele taart geen naden gezien.
Ik zou zelf ook minder hoge randen om de taart heen gemaakt, omdat de taarten nu wat minder hoog lijken.

Hoop dat je 'blij' bent met de feedback en het niet als vervelend ervaart!  :o  Maar ik neem aan dat je er dan niet om zou vragen ;)

7

Ik vind het ook een mooie taart, en ben het met mijn voorgangers eens, dat ik het persoonlijk mooier had gevonden als de naden van de randen mooi weg gewerkt waren onder de bloemen.

Dat de taarten er niet super strak uitzien, kan ook door de foto's komen. Vaak vind ik dat je op foto's veel meer oneffenheidjes ziet, dan in het eggie. Dus daar stoor ik me niet zo aan.

Je bloemen vind ik erg mooi. Ook de manier hoe je het hebt gedust. Leuke kleuren combinaties. Als je, je  boltooltje bij blaadjes van boven naar onder trekt, dan krullen de blaadjes lichtelijk omhoog, waardoor je een nog echter effect creeerd.

Ik mis ook nog iets boven op de taart waardoor je meer hoogte krijgt. Ik denk dat je er nu zo een zelfde bloem hebt op gelegd als wat je aan de zijkanten hebt.

Ondanks de kleine puntjes die ik misschien anders zou hebben gedaan, blijf ik het wel een hele mooie taart vinden.  :thumb:

Groetjes San

8

Ik ben trouwens benieuwd wat voor feedback je van je neef hebt gehad!

Mijn zwager is Chefkok en een vriend van hem ook banketbakker. Altijd eng om taart te maken, als je weet dat er dat soort mensen zijn hihi.

Groetjes San

9

hoi hoi,

een vrolijke taart!
en lekkere vulleing lijkt me. :P  :9

Feedback.

Debloemen vind ik mooi maar vrij plat.
wanneer je ze zou laten opdrogen op bijvoorbeeld voorgevormd aluminiumfolie zouden ze ietsje meer een echte bloem vorm krijgen nog.

Overige tips zijn al gezegd, maar al met al wel een leuke taart./

Wat vindt het bruidspaar zelf eigenlijk?

Groetjes Daniëlle

10

Mijn neef zei niet veel anders als jullie en kijkt af en toe op forums en hyves bij de "zogenaamde" amateurs maar is jaloers op puzzel en boetseerwerk.

Het paar is al vanaf het prille begin vaste klant en vinden gelukkig alles wat ik maak geweldig(zijn een oom en zijn nieuwe vrouw)

En idd als ik geen FB zou willen zou ik het niet in de titel zetten.

11

Mooie bloemen zeg!, het meeste is al gezegd, ik zou proberen de taarten wat meer hoogte te geven door bv bakpapier te gebruiken bij het bakken. Daarbij had je de witte rand wat minder zwaar kunnen maken zodat je een andere verhouding op je taarten krijgt!
En over het bekleden etc...dat is een kwestie van oefenen, oefenen en oefenen...dus ik hoop dat je nog veel mooie taartjes maken mag!