1 Laatst bewerkt door Maartje Taartje (26-05-2010 12:37)

Onderwerp: Lovely Mariquita: ideetjes?

Hoihoi!

Ik heb mijn eerste grote opdracht binnen! Hoera!  :D
100 cupcakejes en een taartje voor Lovely Mariquita. Het zou me zeer verbazen als jullie dat zouden kennen, maar het is een heel leuk merk van rokken, jurken en ook wel kinderkleertjes. Nu voor de taart weet ik denk ik wel wat ik ga doen, maar de cctjes... dat is een andere zaak! Er kan zoveel dat ik precies niet weet wat kiezen en hoe er een mooi geheeltje van te maken.
Jullie kunnen een kijkje nemen op: http://www.lovelymariquita.be/. Ideetjes zijn ZEER welkom  :Y

O ja en ik krijg in ruil een jurk... met cupakejes op  :D  Héél tevreden met deze opdracht  ;)

2

Re: Lovely Mariquita: ideetjes?

Ik heb ff gekeken op de site en ik zag wat leuke beestjes. Ik zou voor de cc denk ik een basiskleur kiezen en dan verschillende beestjes puzzelen. Is wel veel werk maar het past wel bij het merk.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de taart gaat maken!

Succes enne gefeliciteerd met je eerste grote opdracht!

De diertjes passen inderdaad best, maar ik zag het vele werk (wat het dus sowieso al zal zijn) niet zitten. En nog een betere reden: ik ben geen al te beste puzzelaar ;)

De taart ga ik groen (gras) en blauw (lucht) doen met daar twee diertjes op gepuzzeld (hier dus wel, maar dat was dan ook de uitdrukkelijke vraag). Wel een goede opmerking van jou dat ik de taart en cupcakejes op elkaar moet afstemmen! Had ik helemaal over het hoofd gezien.

Bedankt alvast :)

4

Je kunt het je natuurlijk makkelijker maken door groene en blauwe cc te maken en dan de diertjes te laten printen op sheets. Je hoeft ze dan alleen nog maar uit te knippen en op te plakken!

5

en als je de beestjes nou niet puzzelt maar print?? en dan in
z'n rondje plakken?
http://users.telenet.be/lovelymariquita/LM%20fotos/06%20Stitched%20%27Paintings%27/01%20P1030805.JPG

6

Lijkt me wel een leuke opdracht! Ik vind het idee van prints ook wel leuk  :Y eventueel een toefje spuiten en het daar opleggen?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Het idee van de printjes vind ik wel goed, dankjewel! Ik heb wel al gemerkt dat dat niet goedkoop is dus ik ga maar een deeltje van de 100 cc's zo doen denk ik. Extra ideetjes zijn met andere woorden nog steeds welkom;)

8

Misschien iets met stipjes of polkadots? Dit komt ook vrij veel voor in de prentjes precies. Ik zou ze vooral met leuke, vrolijke kleurtjes maken  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

9

Leuke jurk heb je dan gescoord met deze opdracht!

kiwi schreef:

Leuke jurk heb je dan gescoord met deze opdracht!

Wees daar maar zeker van!  :)