26

Re: [TIP] Kennie voor 99€

Ik heb hem net besteld! Yes, yes!!!!!  :Y
Maarre ... ik heb voor verzendkosten 6.75 euro en dan wordt hij verzonden door tnt. Misschien komt het omdat ik ervoor gekozen heb een account aan te maken????????

Ben helemaal blij!!!!!!!!!  :Y  :D

wonderen bestaan ...

27

Zondag besteld, net geleverd! Jippie! Ziet er keurig uit. En de verzendkosten maar 6.75 via TNT! Ik ga hem nu eens uitproberen  :Y  :D

wonderen bestaan ...

28

zeker wel apart dat het maar 6,75 was... wel zo fijn voor jou!!
ik heb er gewoon een lekker dagje van gemaakt in den bosch!!

heb hem nog niet eens gebruikt.. schande!! ;)  donderdag maar even wat bakken!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

29

sweetness schreef:

Verschil waar het mij om gaat is dat ik voor mijn bakblik van 25x25 dubbele hoeveelheid beslag moet maken en dat past ws nét niet in die van 99,-. Die duurdere heeft een kom van 4.6 ltr.

Ik heb deze ook, maar dan de MX 270 (creme-kleur). De gebruiksinhoud is 4 lt. De inhoud van de kom is 4,5 lt. Het is wel zo dat, op het laatst, de garde net onder het beslag zit (voor een 25x25) maar het kan wel. En mijn kapsels zijn 8-9 cm hoog.

30

hoop dat ze ze half juni nog hebben, heb nu geen centen ervoor....

Groetjes Nathalie

31

Natje, deze aanbieding komt af en aan weer terug.

Groetjes, Dorothea.

32

natje85 schreef:

hoop dat ze ze half juni nog hebben, heb nu geen centen ervoor....

Bij mij kwam de aanbieding precies goed! Ik had voor moederdag van mijn man een keukenmachine gekregen, voor mijn nieuwe taartenhobby Heel lief! Maar daar had ik niks aan.
Ik heb hem teruggebracht en gekeken of ik hem kon ruilen voor een mixer. Dat was zoveel duurder, dat heb ik dus maar niet gedaan en heb mijn geld teruggekregen. En nu... heb ik alsnog de mixer die ik graag wilde. Maar veel goedkoper.

Gewoon aanbiedingen v an de makro en deze in de gaten houden, dan komt het vast wel goed!   :Y

En Dot bedankt hoor voor het attent maken van ons op de aanbieding. Ik ben er superblij mee!  :thumb:

wonderen bestaan ...

33

wauw wat een ding!
echt een macho (zoals mn moeder hem noemt haha)
het is dus vanaf nu ook geen zij maar een hij hahaha

ik vindt hem super!

Enthousiaste groet, Maxime

34

haha, geweldig he!! het is idd een macho!!

Dot, super bedankt voor je tip!!! ben er ontzettend blij mee!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

35

graag gedaan meiden!!

ik kwam hem echt per ongeluk tegen op MP

Groetjes, Dorothea.

36

Oh KWIJL!
Ik ben pas in januari jarig en mijn vakantiegeld is besteed aan nieuwe kozijnen :(
Volgende aanbieding maar afwachten, ik heb momenteel niet eens een eigen handmixer, laat staan een keukenmachine!

37

Dot, wat ben ik blij met je tip!!!  :Y

Heb vandaag de Kennie mx275 (creme) besteld en kan niet wachten tot ie binnenkomt!! Ik kon ook gewoon kiezen om m via TNT te laten verzenden. Heb eerst gebeld om te vragen of de machine gewoon in orde was en niet beschadigd. De mevrouw van de klantenservice heeft me toegezegd dat er geen beschadigingen aan t apparaat zijn, alleen de verpakking is beschadigd.

Ga nu bij de voordeur op de pakketjesberzorger wachten!! :lol:  ;)

Veel liefs, Annelies

38

ik heb hem vandaag gebruikt! hij is super!!!!

Enthousiaste groet, Maxime

39

Wat kost hij normaal? Weet iemand dat??

40 Laatst bewerkt door Natty's Funky Cakes (27-05-2010 12:02)

dubbel

Groetjes Natasja!

41 Laatst bewerkt door Natty's Funky Cakes (27-05-2010 12:02)

165 eurp dacht ik

Groetjes Natasja!

42

Ik heb vanmiddag per telefoon besteld, een rode!
Belde die mevrouw me terug dat ze alleen nog een creme had, de rode was net weg dus nu komt er een creme deze kant op.

Via ING overgemaakt en ze verstuurd 'm met TNT dus maar 6,75 verzendkosten!

Ik ben benieuwd wanneer die komt!!

Thanx Dot!! :)

43

Ik heb vandaag mijn kennie er op gehaald .
een mooie creme kleurige .
ze had eerst voor mij de rode apart gezte ondanks dat ik vroeg om de creme . gelukkig was die er nog

DAS MISCHA    misschien is de rode er nu nog wel!!
zou er een belletje aan wagen
wie niet waagt wie niet wint he ..

44

joehoe eerder dan verwacht mn centen bij elkaar geschraapt. Heb vanmiddag gebeld en heb de laatste cremekleurigge , donderdag ophalen ben zo blij

Groetjes Nathalie

45

stacy schreef:

Ik heb vandaag mijn kennie er op gehaald .
een mooie creme kleurige .
ze had eerst voor mij de rode apart gezte ondanks dat ik vroeg om de creme . gelukkig was die er nog

DAS MISCHA    misschien is de rode er nu nog wel!!
zou er een belletje aan wagen
wie niet waagt wie niet wint he ..

Dat zie ik een beetje laat!
Bedankt maar ik ben blij met creme hoor  :Y  man- en dochterlief wilden een rode! :D

46

hahaha  ,   zolang JIJ er maar blij mee bent he !

47

Heb vanmiddag gebeld hoe het zat met mijn bestelling en kreeg te horen dat alle kenny's uitverkocht waren.. :(  Had m 26 mei besteld en t geld overgemaakt. Had een bevestiging gekregen en daarin stond dat het geld voor 31 mei bijgeschreven moest zijn. Dus was mooi op tijd, dacht ik.... Hoorde van hun klantenservice dat t geld te laat binnen was gekomen. Maar ze boden mij een andere kenwood aan voor €125,de km410. Heb daarna even gegoogeld en nog even op hun site gekeken. Kon weinig info vinden over de km410 maar de km266 leek me ook wel wat. Dus weer gebeld en ze deden helemaal niet moeilijk over de prijs! De km266 kost normaal bij hun €160, maar mocht m voor de prijs van de km140. Dus da's dan wel weer netjes. Wordt morgen opgestuurd. Ben benieuwd!

Veel liefs, Annelies