Re: Een Pulletje voor je verjaardag!
Oooooooooooooh wat leuk/lief/mooi gemaakt. Kuikentje is super gelukt, maar ook de kleurencombi van de taart is super
.
Ik ben 't met mamannette eens....how to how to how to .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Pulletje voor je verjaardag!
Oooooooooooooh wat leuk/lief/mooi gemaakt. Kuikentje is super gelukt, maar ook de kleurencombi van de taart is super
.
Ik ben 't met mamannette eens....how to how to how to .
Gaaf gemaakt zeg!
Superlief!!!!!! Ik moest er ook erg aan wennen, hier in Zaandam zeggen ze het ook, ik had er echt nog noooooooit van gehoord!
Superknap gedaan, wat een schatje! Ik had ook nog nooit van een pulletje gehoord, voordat ik in Purmerend kwam wonen! Maar toen ik de titel zag wist ik meteen wat er kwam! (Ik zou in elk geval ernstig teleurgesteld zijn geweest als je echt een bierpul had gemaakt)
Wat een schat van een pulletje (moet erg lachen om dat woord. Had er nog nooit van gehoord!) Super gemaakt!
Ik wist ook meteen dat er een klein eendje zou komen!
Maar ik wist helemaal niet dat dat alleen in deze regio de benaming is! Wat grappig om te ontdekken!
Enne.... wat een hoop purmereutels hier!
O ja: ik vind je taart echt super mooi geworden!
Wat een leukerddddddd! En......hihi...... ik sta gewoon verbaasd, dat het woord "pulletje" niet algemeen bekend is. Dat ik de topictitel zag, dacht ik ook "gewoon" aan een baby-eendje. Maar dat blijkt dus niet zo gewoon. Maarre........ dan moet ik ook wel toegeven, dat ik van oorsprong ook een Purmereuteler ben !
Wat een prachtig taartje supermooie kleuren en dat eendje lijkt wel echt ook dat papier op de achtergrond is heel mooi erbij
Dus eigenlijk is alles
Wat een super gaaf pulletje
Echt een scheetje om te zien en je geschilderde randje in combi met die bloemetjes vind ik ook top!
Wat een super schattig kunstwerk zeg.
Hij is echt super lief!
Grappig om te zien/lezen dat er zoveel Purmerendse taartsters zijn. Ik woon er nu al 20 jaar en heb pas toen mijn kids op school zaten over de pulletjes gehoord
Hele leuke stapel, mooie kleuren. En dat eendje is echt te schattig!
Wat een schatje ..... prachtig zoals je het eendje hebt gemaakt
Super super schattig!
Het lijkt wel een beeldje joh! Wat supergoed gemaakt!
Heel mooi gemaakt weer!!!
Heel de Zaanstreek noemt dit een pulletje, dus ik wist ook meteen waar het over ging
Het is een schatje!!
super lief.... ik was al een pul bier aan het zoeken
Heel schattig, maar hier lust ik geen bier uit hoor...
Supermooi geboetseerd, echt heel levensecht! TOP!
Agosh, wat een dotje!!!
Als ras-echte Zaankanter wist ik ook precies waar het over ging, een baby-eendje!
Heel mooi gedaan!
wauwwwwwww schitterend !!
Heel mooi gemaakt!
Wat een lief eendje! Die oogjes lijken ook zo mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Pulletje voor je verjaardag!