1

Onderwerp: Help Grondwerker

Ik moet voor 50 pers een taart maken voor iemand die de vut ingaat, hij was grondwerker en gaat nu voor zijn hobby, een tuintje.
Maar ik heb totaal geen inspiratie wat betreft de grondwerker, wat kan ik daar nu van( voor) maken.
Dus als er iemand een leuk idee heeft, laat het mij weten, want ik weet het echt niet

Veel taart plezier

2

Re: Help Grondwerker

Misschien het logo van het bedrijf, combineren met iets uit de tuin?

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt

3

Poeh... ik geloof dat ik eerder iets zou gaan maken met het thema 'tuintje' dan grondwerker...  heb zelfs moeten googlen om te zien wat die precies doen :+ (en toen wist ik het nog niet :o) Dus een moestuintje of zo, evt. met zo'n oranje overall ergens erbij? Ik noem maar wat....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ja dat wordt een worteltjestaart :Y  :P

Misschien iets met een tuintje doen?
Als het zo'n groente tuintje is kan je dat misschien op een vierkante stapel maken.

Succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaa(r)t!

Jammie, jammie!

6

Marianne schreef:

Poeh... ik geloof dat ik eerder iets zou gaan maken met het thema 'tuintje' dan grondwerker...  heb zelfs moeten googlen om te zien wat die precies doen :+ (en toen wist ik het nog niet :o) Dus een moestuintje of zo, evt. met zo'n oranje overall ergens erbij? Ik noem maar wat....

Moest ook googelen  :o  Misschien zo'n hesje in een boom hangen ( hangt zijn jas aan de wilgen  :rolleyes: )

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt