Re: 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Schitterend!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Schitterend!!
Echt prachtig. Ik ga nog een keer trouwen en ik weet nu wel wat ik wil zeg. Dit is echt een plaatje !!
Welke uitsteker heb je voor de kleine donkerroze bloemetjes aan de zijkant gebruikt? En heb je de witte lijntjes met royal icing gespoten?
Ga nu maar even je website uitgebreid bekijken
Waar haal je die zilveren bakjes voor je cc's?
Dat zijn aluminium pasteibakjes van de Sligro. Qua maat wel iets groter dan de gebruikelijke caises, maar ze passen wel netjes in de cc-bakvorm. Enne .... geen loslatende papiertjes
Welke uitsteker heb je voor de kleine donkerroze bloemetjes aan de zijkant gebruikt? En heb je de witte lijntjes met royal icing gespoten?
De roze bloemetjes zijn gemaakt met een setje (uitsteker + mould) van sunflower sugarart. Ik heb 'm gekocht op de beurs in Alphen. Reteduur (ik geloof 24 euro), maar zooooo leuk!
De witte lijntjes zijn gewoon marsepein lijntjes uit de sugargun. Met icing lukt bij mij altijd de 1e en is de rest vervolgens bagger
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....