1

Onderwerp: Proef cupcakes voor een bruiloft.

Wat cupcakes voor een proeverij. Het bruidspaar wil graag 4 smaken kunnen aanbieden:

Dit zijn ze geworden:

Cupcakes met stukjes chocolade meegebakken en een praline merenguecremevulling. De andere zijn gevuld met citroen-, mandarin- en aardbeimerenguecreme.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FSZJV6MA.jpg

2

Re: Proef cupcakes voor een bruiloft.

Dat ziet er lekker uit!

Maar... ik had je andere topic gezien, over de spuitmond, en ik raad je echt aan die 1M eens te proberen:  Ziet er heel sjiek en professioneel uit, zo'n grote toef! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Heerlijk en mooi!

4

Heel leuk!! Mag ik vragen met wat voor programma je de foto's zo hebt gekregen? Ben al tijden op zoek naar zoiets maar ben nog niks tegen gekomen wat me bevalt.

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Ziet er lekker uit hoor, maar die tip van spuitmond 1M moet je echt gaan proberen

Groetjes van Nicole!!

6

Als ik even mag inbreken.. Ik maak mijn foto's altijd zo in paint.
Daarin kun je foto's verkleinen, teksten er in zetten, kleurtjes toevoegen voor de achtergrond enz enz

.. Want taart kan altijd!!

7

pien1981 schreef:

Heel leuk!! Mag ik vragen met wat voor programma je de foto's zo hebt gekregen? Ben al tijden op zoek naar zoiets maar ben nog niks tegen gekomen wat me bevalt.

Hoi Pien,

Ik bewerk al mijn foto's met Adobe Photoshop Elements. Als je er een beetje handigheid in krijgt, ben je zo klaar. Mits je basisfoto een beetje om aan te zien is :)

Suc6!

8

Thanks!! Dan ga ik daar is een kijkje nemen en kijken of het wat voor me is!!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

9

Mooi enne volgens mij erg jammie jammie :Y  Trouwens heel leuk nog een stukje fruit er boven op