Re: Vandaag nog een bruidstaart en weer anders dan gisteren
En hop bericht nummer 100!!!
Heel erg mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vandaag nog een bruidstaart en weer anders dan gisteren
En hop bericht nummer 100!!!
Heel erg mooi
Ik vind 'em echt geweldig. Ik werk zelf heel graag met deze uitstekers. Je hebt ze echt helemaal afgemaakt door ze te dusten.
Complimenten hoor.
Athina
Erg mooi!!
wouw ik vind deze taart helemaal geweldig.... ik ga zelf 11 juni trouwen en ga ook zelf mijn taart maken..... zie er ook wel tegenop, maar mag ik je vragen hoe je de bloemen hebt gemaakt, met welke uitsteker. ben heel erg benieuwd, ik vind hem namelijk prachtig..... en dordrecht is net te ver en helaas waarschijnlijk niet haalbaar voor 11 juni
maar echt super gaaf gemaakt!!!!!
Dames, allemaal heel erg bedankt voor de complimenten over de bloemen, ik had nooit gedacht dat er zoveel reacties op zouden komen . De bloemen zijn met de sunflower uitsteker gemaakt, maar dat zullen de meesten al wel gezien hebben. Zoals jullie weten had ik in eerste instantie gezegd dat ik er een how to van zou maken. Echter van diverse kanten ben ik er op gewezen dat ik best zelf een workshop van deze bloemen zou kunnen gaan geven en ik heb hier dan ook voor gekozen. Inmiddels staat er een workshop gepland, kijk hiervoor op onze site taartvoorgrootenklein.nl. Dit betekent dus dat ik voorlopig geen how to ga maken, omdat ik hiermee onze eigen glazen in zou gooien.
dat is jouw goed recht meid! ik hoop voor jullie dat het goed gaat lopen! ze zijn supermooi!
Echt een prachtige taart. Mooi kleurverloop en heel netjes.
erg mooi, met prachtige bloemen ook !
Hallo!
Wat een mooie taart zeg! Ik vroeg me af of je een soortgelijke taart voor onze bruiloft zou willen maken en natuurlijk wat de kosten dan zijn...
Groetjes, Jolanda
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vandaag nog een bruidstaart en weer anders dan gisteren