Onderwerp: leger print????
iemand een idee hoe ik een leger print zou kunnen maken???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » leger print????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
iemand een idee hoe ik een leger print zou kunnen maken???
Je kan verschillende leger kleuren gebruiken om de taart te bekleden..even googlen...of een iemand met een food printer een printje laten drukken...
waar zou ik dan op moeten googlen want wil hem wel zelf maken en niet met de foodprinter
ik heb een bruine streng een groene streng en een kleine oranje streng door elkaar gedraaid en nog eens dubbel gevouwen en toen uit gerold, beetje uitproberen. maar eenmaal uitgerold kan je het niet weer doorelkaar doen dan wordt het een vies kleurtje
of hier http://sugaredblog.blogspot.com/2009/12 … o-hat.html
fennemavanloon kon hem helaas niet openen.
had het legerprintje nodig voor de taart van mijn vader. hij zit in het leger en ik zou een taart maken. nou wilde ik als achtergrond die 3 kleuren maar bedacht me later dat ik het embleem zou maken van hun groep. en waar het embleem opzat was bruin dus heb de taart ook bruin gedaan.
maar bedankt voor de reactie's.
Ik kon de link ook niet openen, jammer genoeg. Voor mijn man wil ik ook een lergerprint-taart (misschien wel een borstentaart ). Hij is ook militair. Ik was al wel zover dat ik stukjes gekleurde (woestijn-) legerprint in elkaar moet leggen en dan rollen. Ik ben alleen bang dat het mis gaat en dus idd een rare kleur krijg
ja ik was er ook bang voor. dus dat ga ik gewoon wel een keer proberen want komt vast nog wel iets dat mee moet daar heen. nu heb ik gewoon de achtergrond van het embleem gebruikt. en dat was bruin.
http://sugaredblog.blogspot.com/2009_12_01_archive.html
als het goed is doet die het nu wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » leger print????