Onderwerp: Juv Lieke = 18
Na dit weekend al 2 taarten gemaakt te hebben voor de verjaardagen van zoon en dochter, heb ik vandaag nog snel een 3e taartje gemaakt.
Onze dochter loopt stage op een basisschool en wilde morgen graag de collega-juffen trakteren. In de klas zelf (gelukkig) niet, aangezien ze het daar zo geregeld hebben dat er 1 ochtend geprikt wordt waarop alle leerkrachten tegelijk in de klas "juffen(verjaar)dag" vieren en het dus niet de bedoeling is de dag zelf nog iets speciaals daaraan te doen.
Vanmiddag dus een kapseltje uit de vriezer gehaald en gevuld, en vanavond nog snel even bekleed en gedecoreerd:

Gevuld met Oreokoekjescrème (nog over van de voetbaltaart
) en Mona Slagroomtoetje XL.
Ik heb 'm trouwens net nog snel ietsje veranderd. Dochterlief was bang dat men op school zou denken dat ze het woord "juf" niet kan spellen, dodelijk voor een a.s. juf natuurlijk.
Dus heb ik net nog snel een streep over de "V" geplakt en een nette "F"erachter. Mevrouw is weer tevreden nu. 

't bijna zomaar gekund dat je de taart nog had kunnen proeven ook, dochter had eigenlijk een stageplaats in Terneuzen aangevraagd, maar kreeg uiteindelijk Philippine aangewezen.