Re: Thema Bruidstaart
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Thema Bruidstaart
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff
ooohh echt mooi geboetseerd... vooral de princess... mag ik vragen hoe je die wimpers en de haren hebt gedaan?
De haren heb ik in twee verschillende gedeeltes uitgesneden en bovenop elkaar gelegd!
De wimpers is een stukje zwart fondant heeeeel dun uitgerold.
Beetje gespiekt bij Lonestar haar boetseersels, maar dat niveau haal ik bij lange na nog niet
Dit is een mega geweldige taart en je boerseersels zijn megamooi
Heel gaaf en de prinses is idd super!
Wat is deze gaaf!
Echt prachtig gemaakt, hier ga je een heel blij bruidspaar mee krijgen
Wat een taart, super!!! En wat een humor.
Hij is geweldig, wat een prachtige details!
Wauw!!!! Super!! Weer eens iets anders dan rozen op een bruidstaart!! Heel origineel en wat heb je alles weer netjes uitgevoerd! TOP
Wow super leuk, ik vind vooral je vleesetende plantjes mooi gedaan.
Wauwww zeg..... wat een geweldige taart!!!!
Ik zou het zelf niet als bruidstaart willen, maar wat een geweldige opdracht!! Leuk om te maken en hij is echt súper mooi geworden!!
Zoooooo leuk! En Super Mario op de romantische toer, haha, zo had ik hem nog niet eerder gezien. Wederom een super taart, Etty!
Wat een gave taart! Complimenten hoor.
Bedankt voor de vele leuke reacties allemaal!
Smaken verschillen inderdaad qua bruidstaart en dit paar wilde nou eenmaal supermario. Daar kan ik moeilijk roosjes in verwerken
Denk dat deze taart gewoon heel goed bij het koppel past, die wilden heel graag iets geks
Bovendien kan ik me heerlijk uitleven op zo'n taart!
Maar ik kan ook wel weer erg uitkijken naar een klassieke bruidstaart om te maken hoor
Prachtig!
Wat een waanzinnig prachtige taart ... echt zoooooo gaaf
Echt super
Wat gaaf gemaakt!!!!
Ik vind hem geweldig mooi geboetseerd, maar heeeeel vreemd om als bruidstaart te doen...
gaaf gaaf gaaf!!!!!!
Liefs, Mireille
Ik vind hem geweldig mooi geboetseerd, maar heeeeel vreemd om als bruidstaart te doen...
Tsja, dat geld blijkbaar niet voor iedereen.
Ik vind het super gaaf dat het koppel blijkbaar zo fan van iets is dat ze dat als bruidstaart willen. Maakt de taart wel heel persoonlijk
Zelf ga ik voor appeltaarten op mijn bruiloft, dat zal ook niet iedereen gaan waarderen maar daar heb ik **** aan want wij vinden appeltaart nou eenmaal de lekkerste taart die bestaat
wauw! ik zag hem pas n.a.v. je hyves berichtje hij is supergaaf ! mooi tot in detail
toppertje!
Hier zit vast een heel verhaal achter
Heel erg mooi gemaakt
Wat een super tip van die wolkjes...
Gr, Miriam
Ik vind hem prachtig!!! En een ontzettend leuk idee als bruidstaart. Weer eens iets heel anders.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Thema Bruidstaart