26

Re: Ice Age met Dino graag....

erg mooi.  :thumb:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

27

ik vind het ook echt prachtig...wow

Super,echt geweldig!! :thumb:  :thumb:

29

Echt super mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

30

Wauw echt GE - WEL - DIG!

wonderen bestaan ...

31

Cakes by Petra schreef:

Wat een ge-wel-dige puzzel!!

Over het bekleden: het lijkt erop dat de taart zelf niet glad was, klopt dat? Dat kun je verhelpen door ook de bovenkant af te smeren met een laagje botercrème...
Laat de taart ook goed koelen zodat de botercrème lekker hard wordt en je goed met de smoother (of je handen) over de fondant kunt wrijven zonder dat je taart vervormt.
En, ook al vind je het misschien niet zo lekker, werk met een dikkere laag fondant, dan wordt het een stuk gemakkelijker om een strakke taart te krijgen :)

Maar nogmaals, je puzzel is super, en de bijpassende letters maken het helemaal af!

Nou, dat is het vreemde...taart zelf was glad, ook afgesmeerd met botercreme(wist niet eens dat het zonder ook kon,haha!) en tussendoor goed gekoeld...heb ook het idee dat de botercreme zachter blijft sinds aanpassing in het recept wat op etiket staat (gebruik die mix van de hebshop).

Ben dan ook bang dat ik te zuinig ben geweest met fondant, volgende taart ga ik in elk geval bekleden met marsefond, is al iets steviger en ook de tip van joke ellen ga ik zeker gebruiken, eerst even koelen voor het uitrollen.

In elk geval allemaal bedankt voor het meekijken en voor alle reacties en tips. Dat is nu zo fijn aan dit forum, je helpt elkaar beter te worden, super toch??!!!

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

32

Wow .... ik blijf er naar kijken, echt geweldig! :Y

33

Knap hoor. Heeeel cool :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/