1

Onderwerp: Taart met rose strippenkaart?

Een collega van mijn man wil graag een taart voor haar vader. Hij wordt 65+, dus zij dacht aan een taart met een rose strippenkaart. Dan kan opa met de kleinkinderen op dezelfde strippenkaart, is het idee.
Ik denk nu al weken, maar het wordt maar geen geheel  in mijn hoofd  :s En het gaat ook nog om een klein taartje, 10 personen. Wie heeft er een leuk, grappig, mooi, weetikveel idee met een strippenkaart?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: Taart met rose strippenkaart?

kun je niet gewoon een leuk taartje maken in jouw stijl, maar dan met roze strippenkaart geprint op frosting en dan dat op fondant en daar strikken van maken, linten etc oid?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Of een strippenkaart rondom op de zijkanten en dan op de bovenkant iets anders toepasselijks?

If life gives you lemons, make lemonade

4

Als je bijvoorbeeld een gewone cakevorm gebruikt en die aan de bovenkant bekleed als strippenkaart??
Dan heb je de vorm van de strippenkaart, die dan duidelijk zichtbaar is en de zijkanten van de cake kun je gebruiken om evt decoraties te doen..

Fear can hold you prisoner, Faith can set you free.

5 Laatst bewerkt door lune (26-05-2010 08:21)

taart als stempelautomaat met een slinger roze strippenkaart eruit?

Moderne versie

http://i727.photobucket.com/albums/ww278/Haagsallerlei/ovchipkaart2-1.jpg

Ouderwetse versie

http://www.studiokoning.nl/Foto_16/Stempelautomaat_11022009_5706.jpg

leuke tekst erop......65+ ers HIER stempelen ofzo :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

6 Laatst bewerkt door lune (26-05-2010 08:25)

opa hand in hand met de kleinkinderen en dan allemaal een roze strippenkaart in de handen bij een stempelautomaat

taart als stempelautomaat en op de zijkanten opa hand in hand met de kleinkinderen op naar de gleuf waar de roze strippenkaart uit hangt.
iets met tekst: een roze strippenkaart voor ons allemaal

Strippenkaart? die hebben we hier niet.. hahahahah

Groetjes Natasja!

8

lune schreef:

opa hand in hand met de kleinkinderen en dan allemaal een roze strippenkaart in de handen bij een stempelautomaat

taart als stempelautomaat en op de zijkanten opa hand in hand met de kleinkinderen op naar de gleuf waar de roze strippenkaart uit hangt.

O, Pluun, je bent geweldig!!! Wat  een goede ideeen!!!

En alle anderen ook bedankt, ik weet niet wat ik zonder jullie zou moeten... Helaas gaat de print niet meer lukken, of zou dat nog kunnen, de taart moet zaterdagavond af....

Groetjes, Rianne

9

Misschien is er iemand in de buurt die nog iets kan printen. Ik kan ook wel voor je printen, maar dan moet je toch nog even een stukje rijden.

10 Laatst bewerkt door lune (26-05-2010 14:15)

taartdoos schreef:
lune schreef:

O, Pluun, je bent geweldig!!! Wat  een goede ideeen!!!

En alle anderen ook bedankt, ik weet niet wat ik zonder jullie zou moeten... Helaas gaat de print niet meer lukken, of zou dat nog kunnen, de taart moet zaterdagavond af....

ps: wij drinken hier gewoon roSé en hebben roZe strippenkaarten :lol: :lol:

zie titel :D

11

lune schreef:

ps: wij drinken hier gewoon roSé en hebben roZe strippenkaarten :lol: :lol:

zie titel :D

Oeps en ik ben nog wel juf  :o  :o  :o
Nou is roze echt zo'n woord waar ik het nooit van weet, dus ben blij dat ik het nu voor altijd weet!

Groetjes, Rianne

12

shame on you :lol: :lol:

dus......die met de S kan je http://www.smiliez.nl/smiliez/anders/smilie_bierglas.gif

ik heb dat altijd met nieuwsgierig en nieuwschierig
inmiddels weet ik welke de goede is
Ook dat  je opa moet veRRassen en niet verassen (want dan laat je m in as opgaan :lol:)