Re: ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames
aaah alwéér zo'n mooi meisje!!!
Joh, voor je het weet heb je elftal 
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames
aaah alwéér zo'n mooi meisje!!!
Joh, voor je het weet heb je elftal 
nee hoor, zie vraag en aanbod, ik ben ze aan het uitdelen 
ik wacht nog steeds op je "foute" bruidegom
de zwarte dame is ook leuk geworden!
Bianc, misschien dit weekend? maar ik beloof niets

mooooooooooooooi zo zou ik ze echt niet kunnen maken!
enige tip die ik heb is misschien de wenkbrouwen wat lager te zetten, anders lijken ze al snel verbaast te kijken

dank je wel evelien. daar ga ik op letten 
Ik vind ze leukkkk!!! Het blauwe vrouwke vind ik het mooist, die met de zwarte jurk kijkt een beetje alsof ze gehypnotiseerd is 
Die smalle lage heupen, dat had ik de laatste keer ook met het bruidje dat ik in de workshop van Annelies heb gemaakt (foto komt nog, maar de bruidegom is nog van zijn voetstuk gevallen
)
Ik denk dat het komt omdat ikzelf hele brede heupen heb, dat gun ik niemand
Het is wederom een schatje! 
ze zijn gewoon super mooi!! 
weer een nieuwe dame erbij. deze keer ben ik wel tevreden

beetje boel na geaapt van onze wendy 
Die laatste is geweldig.
Wat een freubelwerk maar lijkt me erg leuk.
Ah zie, daar is ze dan!
Super mooi zeg
. Khoop ze ooit ook nog eens zo mooi onder mijn handen vandaan te krijgen 
Ze zijn allen even mooi!!!!

Heel erg mooi, allemaal hoor, maar de laatste is toch wel mijn favoriet 
night fever....
staat nu ook hier boven in de topic, gewoon zo allemaal bij elkaar. mijn poppetjes album zeg maar 
Oooh leuk joh!!!!
Prachtig, allemaal !!!
Echt super, mag ik vragen waarmee je boetseert, doe je dit met fondant met tylose of marsepein? Ik zou willen dat ik het na kon doen.
met alles wat je hierboven genoemd hebt 
wat is die hunk leuk!!! 
ik vind ze allemaal geweldig! Ik heb nog nooit geboetseerd met etenswaren maar als ik dit zo zie dan weet ik niet of ik nog wel durf te beginnen
Ze zijn echt prachtig.
Ik vind die Saterday Night Fever helemaal geweldig. Hij heeft nog wel iets weg van mijn man ook, whahaha.
wow! allemaal super gedaan!!!
hebben jullie een malletje voor de hoofdjes? mij valt op dat ze steeds dezelfde vorm hebben....
groetjes Jaan
nee hoor, de hoofdjes zijn hand gemaakt. wel is er een Anneliesje te koop (een achterhoofdsmalletje) bij Annelies van tessel. dit zorgt ervoor dat, wanneer je bezig bent aan het hoofdje, de achterkant niet plat wordt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ja, en dan ga je het zelf proberen.... [edit] met nieuwe dames