Onderwerp: Waar zijn bakkerspoeder,eiwitpoeder en glycerine te koop ?
Hi,
Weet iemand waar ik bakkerspoedersuiker,eiwitpoeder en glycerine kan halen in de regio Borgerhout /Antwerpen?
Bij voorbaat dank !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar zijn bakkerspoeder,eiwitpoeder en glycerine te koop ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hi,
Weet iemand waar ik bakkerspoedersuiker,eiwitpoeder en glycerine kan halen in de regio Borgerhout /Antwerpen?
Bij voorbaat dank !
Taart winkels? Sommige bakkerijen die hun taarten zelf maken willen het ook wel eens verkopen als je ze lief aankijkt .
die bakkerspoedersuiker kan je vervangen door bloemsuiker S0 van Tienen bv; eiwitpoeder is iets moeilijker te vinden maar bij een goed geassorteerde winkel met bakkerijprodukten kan je dit wel vinden; glycerine kan je ook bij de apotheek vinden
hallo
dank jullie wel!
ik zal eens rondvragen bij bakkerijen in de buurt!
@cakestudio ik ken wel de gewone bloemsuiker maar bloemsuiker so ken ik niet. is Tienen een winkel?heb je mischien een foto van het pakje!
hallo
dank jullie wel!
ik zal eens rondvragen bij bakkerijen in de buurt!
@cakestudio ik ken wel de gewone bloemsuiker maar bloemsuiker so ken ik niet. is Tienen een winkel?heb je mischien een foto van het pakje!
S0 duid aan dat het bloemsuiker is. S2 is gewone witte suiker, S1 is extra fijne witte suiker en S0 is dus de bloemsuiker. Tienen is in dit geval een merk, er staat meestal een 'T' op de verpakking. Suiker van Tienen is in de meeste supermarkten verkrijgbaar. Tienen is trouwens ook DE suikerstad van België.
Eiwitpoeder is ook vaak bij reformzaken te koop. Hier gaat het per kilo.
dank jullie wel....ik d8 dat so een o was van de letter o in plaats van een nul.........die fout zal ik dus nooit meer maken!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar zijn bakkerspoeder,eiwitpoeder en glycerine te koop ?