1

Onderwerp: [FEEDBACK] Meisjes-meisjes taart

Meteen maar even gebruik maken van de feedback..
Voor vandaag de opdracht voor een echte meisjes-meisjes taart.
Dat vind ik zelf best een lastig algemeen onderwerp..

De wensen waren:
* meisjes - meisjes
* doornroosje plaatje
* naam en leeftijd.

Over de bekleden opzich ben ik tevreden maar over de deco zou ik best wel feedback willen..  Is dit nu een meisjes meisjes taart?
De moeder vond overigens van wel.. maar ik vind dit gewoon erg lastige thema's..

http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/Doornroosje.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Meisjes-meisjes taart

een hele leuke meisjes-meisjes taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Een echte meisjes-meisjes taart!

4

Ik vind hem geweldig.Ik hou zo van meisjestaarten! :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

erg mooi en meisjes-achtig! (een jongen zou er niet snel blij mee zijn denk ik  ;) )

6

Als dit geen meisjestaart is dan weet ik het niet meer  :nooo

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

7

echt een super meisjes-taart! mag ik vragen hoe je de witte sliertjes aan de zijkant zo mooi hebt gekregen?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

8

Dit is wat je noemt een echte meisjes-taart.

En feedback: ik had de linten waar je de naam en leeftijd op hebt geplakt niet over deroze linten van de taart geplakt maar er precies tussen. Nu hobbelt het zo...als je begrijpt wat ik bedoel. Lastig om te omschrijven..... :s

Verder vind ik het een supertaart!!! Netjes afgewerkt.

Volg je hart...want dat klopt!

ok feedback,doodeng om te doen wil je niet kwetsen natuurlijk
ik vind het echt wel een meisjes/meisjestaart maar wat het decoreren betreft had ik de gekartelde randjes weggelaten
maar je slietjes die je vast heb gezet met een bloemmetje vind ik wel weer super net zoals de vorm van de taart

10 Laatst bewerkt door djehr (26-05-2010 14:04)

Prachtige taart. Ben ook gek op meidentaarten.

[feedback] Net als mniek over de naamlinten. Je taartje heeft allemaal ronde vormen. Het zou denk ik mooier zijn als je de rechte linten aan het eind had afgerond. Of bijv op het eind een bloemetje had geplakt. Dan past het beter bij de rest.

Verder is het perfect  :thumb: . Mooi strak bekleed en niet te druk. Het bloemenrandje aan de onderkant is echt schattig! :Y

11

mniek schreef:

Dit is wat je noemt een echte meisjes-taart.

En feedback: ik had de linten waar je de naam en leeftijd op hebt geplakt niet over deroze linten van de taart geplakt maar er precies tussen. Nu hobbelt het zo...als je begrijpt wat ik bedoel. Lastig om te omschrijven..... :s

Verder vind ik het een supertaart!!! Netjes afgewerkt.

Absoluut mee eens.. ik heb getwijfeld of ik de roze lintjes door zou snijden en dan t witte lint ertussen maar was bang dat ik t dan helemaal niet meer netjes zou krijgen..
En tja die roze linten wou ik er dan wel weer perse op laten  :o  :+

12

dianaatstyle schreef:

ok feedback,doodeng om te doen wil je niet kwetsen natuurlijk
ik vind het echt wel een meisjes/meisjestaart maar wat het decoreren betreft had ik de gekartelde randjes weggelaten
maar je slietjes die je vast heb gezet met een bloemmetje vind ik wel weer super net zoals de vorm van de taart

Kan wel wat hebben, en we zijn hier om te leren!!
Die lijntjes had ik mischien beter recht kunnen doen ipv gekarteld..
Ik vind zelf die lijntjes/strookjes zelf altijd mooi uitkomen op de bloemvormen..

13

hij is zeker meisjesachtig!
dat heb je gedaan door de kleur te gebruiken , plaatje en bloemen.
wat ik zelf zou doen was in plaats van de roze lijntjes te gebruiken. die weglaten en dan in plaats van 1, 2 witte boogjes maken. ( ik hoop dat je snapt wat ik bedoel).
verder vind ik hem ook strak en mooie lieve kleur :thumb:

Be in love with what you have

14

prettygem schreef:

hij is zeker meisjesachtig!
dat heb je gedaan door de kleur te gebruiken , plaatje en bloemen.
wat ik zelf zou doen was in plaats van de roze lijntjes te gebruiken. die weglaten en dan in plaats van 1, 2 witte boogjes maken. ( ik hoop dat je snapt wat ik bedoel).
verder vind ik hem ook strak en mooie lieve kleur :thumb:

:Y  :Y

Tis nu een beetje van 2 dingen he? zo zie ik t zelf althans...

15

Ja, maar dat geeft toch niet? Je moet soms experimenteren en iedereen heeft hun eigen stijl :Y
Ik denk dat soms naar taarten kijken iedereen zijn eigen ding doet en blij is als het echt zijn stijl is.
Volgende keer weer deze vorm gebruiken en weer experimenteren.  :Y

Be in love with what you have

16

Hoi,

vind hem erg leuk, maar vroeg mij af welke bloemetjes je voor de rand gebruikt hebt.. Het zijn toch plungers of niet???

17

De rand is volgens mij van een FI mold, toch?

Ik vind hem wel meisjesachtig, maar ik hou persoonlijk wat meer van een beetje drukte in een meisjes taart. Ik zou van de witte booglijntjes er waarschijnlijk 2 of 3 hebben gemaakt. Ik vind ook de tekst over de kartelrandjes heen wat hobbelig, maar ik vind die randjes wel heel leuk in dezelfde kleur als de ondergrond. Dat geeft wat relief. Ik had denk ik ook de hartjes van de bloementjes in je rand gedust of geverfd. En ik had denk ik roze metallic parels gebruikt.

Wel heel mooi bekleed hoor! Ik vind die bloemvormen altijd lastig bekleden. Heel mooi strak en glad!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

Tnx glamour, dat zijn weer tips die ik mee kan nemen voor de volgende taart!

Roze parels had ik er eerst op, was geen gezicht vond ik..
Die waren wel wat groter dan deze en daarom niet mooi..

Dat dusten is een hele goede! daar was ik zelf niet opgekomen.. die mogelijkheid vergeet ik echt (te) vaak terwijl ik zoveel dust hier heb liggen..

Bloemenrandje is idd een FI mold verkrijgbaar in de hebshop

19

Ik vind het zéker een meisjestaart! Ik zou ook de kartelrand bovenop weg gelaten hebben. De bloemenrand en de kartels aan de zijkant vind ik dan weer erg geslaagd!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be