1

Onderwerp: Mijn allereerste!

Gister gemaakt tijdens een workshop: Mijn allereerste taartje! Hoewel ik hem nog iets meer had willen decoreren ben ik er best trots op. Het marsepein zit er aardig strak op, ben ook flink aan het poetsen geweest ;-) De vulling: Banketbakkersroom en lemoncurd.

Genoeg gekletst, de foto's:

http://i98.photobucket.com/albums/l279/EstherJansen/IMG_9430kl.jpg

http://i98.photobucket.com/albums/l279/EstherJansen/IMG_9431kl.jpg

Tips zijn altijd welkom!

2

Re: Mijn allereerste!

Lief taartje...al mooi strak bekleed  :Y . Kijk al uit naar je volgende taartjes ;)

Leuk!!! Ik had gisteren ook mijn 1e workshop en het daarbij behorende 1e taartje. Leuk om te doen he? Ben er helemaal blij mee.

4

Helemaal leuk ja! Hoewel het een beste klus was om het marsepein zo netjes erop te krijgen. Maar ik ben wel van de priegelwerkjes, dus komt goed uit :D

mooie strakke taart al zeg!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door IngeW (26-05-2010 12:31)

Netjes hoor!!

Vind het zelf nog steeds een crime om de fondant er mooi om heen te krijgen!!  :Y

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

7

Strakke taart zeg, dat is toch echt de basis en dat zit wel goed bij jou. Het fröbelen kan gaan beginnen!

8

Bedankt voor de complimenten!  :cool:

9

mooi strak  :Y

10

Je hebt hem erg mooi strak bekleed :thumb:

11

strak, en leuk :Y

12

prachtig strak ... heel mooi geworden !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

hij is erg mooi geworden voor je eerste taartje.ik heb vorige week mijn workshop gedaan, vond het ook helemaal te gek..en die lemoncurd...is zoooo lekker!!!!!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

14

volgens mij zijn we daar samen geweest bij Christel? Afgelopen dinsdag :Y

ik was in heemstede bij angelique :thumb:

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

16

@ Renaate: klopt!  :Y Waar blijven de foto's van jouw taart??  :lol:

17

je hebt m al gezien :Y hij staat er