Re: 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Oooooooooooo wat is deze oogstrelend mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....
Oooooooooooo wat is deze oogstrelend mooi
Absoluut prachtig, ben geen liefhebber van roze maar hier vind ik het wondermooi
Mag je in dit land gewoon 2 keer met dezelfde man trouwen...? Dan doe ik het nog een keer over, met zo'n mooie taart erbij!
Glashill, complimenten voor je taart en voor het feit dat je je kennis zomaar met iedereen deelt
prachtig
Supermooie taart met nog mooiere bloemen . Ziet er super uit zo met die bloemetjes tussen de lagen.
wauw prachtige bloemen, vooral die rozen
wauw .... wat een mooie bloemenzee ..prachtige taart !!
Geweldig mooi weer. Die kleuren zijn echt fantastisch. Echt een prachtige taart
Wow!! Prachtige rozen ook . Heb je ze van fondant met tylose gemaakt?
Wow....deze had ik nog niet gezien!! Heeel indrukwekkend!!
Prachtig!!!
Wow!! Prachtige rozen ook
. Heb je ze van fondant met tylose gemaakt?
Nee hoor, de rozen maak ik altijd van fondant zonder tylose. Ze drogen vanzelf in.
Fantastisch! Wat heb je dat mooi gedaan!
O meid, deze steelt weer echt de show hoor!!! Jammer dat ik al getrouwd ben, ik had het wel geweten
Mag ik 'm opslaan?
Groetjes!
Ow Wauw, wat mooi gedaan zeg!
Super!
super bedankt voor je reactie
Wat supergaaf, en wat een mooie bloemen, fijn dat je ze zelf gemaakt hebt! Voegt echt wat toe!
Dacht dat ik op deze schitterende bruidstaart al gereageerd had,dus niet,dan nu maar,want je taart is echt geweldig mooi geworden,schitterende bloemen,heel mooi!
Heel mooi deze bruidstaart. In eerste instantie dacht ik dat het echte bloemen waren tussen de lagen. heel knap hoor!!
en die cupcakes met lollies, leuk!!!
Wauw, wat een prachtige taart.
Wauw, wat een plaatje prachtige kleuren en die cuppies erbij ook zo leuk!
Ik had al gezegd dat het een plaatje is maar ik heb nog een vraagje. Waar haal je die zilveren bakjes voor je cc's?
Prachtige taart weer Jac!!! ziet er super uit!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'n bruidstaart op bloemetjes gestapeld .....