1 Laatst bewerkt door AnjaH (25-05-2010 11:38)

Onderwerp: Strandtaart met foto's

Geïnspireerd op o.a. de taart van kwebbeltje............

Het was een tussendoor taartje (kadootje voor een vriendin), waarbij ik heel graag mijn nieuwe printer wilde uitproberen. Als ik meer tijd had gehad, dan had ik om de foto's nog een klein randje willen maken van de pearl mold (FI). Weer een leermoment voor een volgende keer!

http://i85.photobucket.com/albums/k58/anjahuizinga/taarten/DSC01534.jpg

Ik lees nu net pas het topic over feedback, dus bij deze feedback is meer dan welkom!

2

Re: Strandtaart met foto's

Heel erg mooi gedaan hoor ... mooi taartje!

3

Ik vind 'm erg leuk! Mooi dat je de foto's in z/w hebt gehouden, ik vind dat toch beter bij zo'n taart passen dan kleurenfoto's.

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

AnjaH schreef:

Ik lees nu net pas het topic over feedback, dus bij deze feedback is meer dan welkom!

Mocht je [feedback] in je topictitel willen, kun je via 'melden' rechtsonderin je bericht even laat weten  :Y   ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

heeel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Hele mooie stapel!

Heel leuk met die fotootjes erop!
En mijn feedback  :D : een (parel)randje om de foto's zoals je zelf al zegt lijkt me ook mooi. En ik kan het op de foto niet goed zien, maar ik denk dat als je een paar van de schelpjes met glanspoeder dust, dit de taart net wat 'sprekender' maakt. Verder is 'ie echt heel erg leuk, ik vind die zeshoek-vorm ook wel wat hebben zo!

'I love it when a cake comes together'

8

ja, ik vind hem super en mijn (toen nog) ongevraagde feedback over de foto randjes had ik je ook al gegeven :o  :lol:  ik vind het gebruik van de foto's zo om en om ook erg leuk bedacht en dat ga ik ook zeker onthouden.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Een hele mooie, strakke taart  :thumb:

10

Wat een leuke strandtaart,heel mooi strak ook,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

LekkerTaartje schreef:

Heel leuk met die fotootjes erop!
En mijn feedback  :D : een (parel)randje om de foto's zoals je zelf al zegt lijkt me ook mooi. En ik kan het op de foto niet goed zien, maar ik denk dat als je een paar van de schelpjes met glanspoeder dust, dit de taart net wat 'sprekender' maakt. Verder is 'ie echt heel erg leuk, ik vind die zeshoek-vorm ook wel wat hebben zo!

Die parelrand is echt een gemis, helemaal mee eens. Ze waren wel gedust, maar dat is op de foto niet te zien, maar bedankt voor het meedenken!

12

Een mooie strakke taart!