1

Onderwerp: Eerste freubels: Oreo Balls

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op dit forum, echt geweldige taarten en andere freubels zeg :Y! En ook heeeeerlijke recepten O-)... Toen ik dit recept tegenkwam dacht ik meteen: Díe moet ik proberen, jum jum!!! En jum jum waren ze!

http://www.topcabaret.nl/taarten/100525-01.jpg

http://www.topcabaret.nl/taarten/100525-02.jpg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes Olga

2

Re: Eerste freubels: Oreo Balls

Ik heb ze gisteren ook gefreubeld en ze zijn idd superlekker!

Nu zat ik alleen met het idee te spelen om er volgende keer kersenlikeur in te spuiten. Denk dat het dan helemaal top is!
Ik heb overigens pure chocoladecallets gebruikt.
En voor uit te testen heb ik geprobeerd witte chocoballs met amandelschaafsel te maken, maar helaas overheerste de Philedelphia heel erg, dus moet effe kijken hoe ik dat ga oplossen..

Maar om terug te komen op jou oreoballs, ze zien er echt smakelijk en feestelijk uit, met de sprinkels!

Fear can hold you prisoner, Faith can set you free.

3

Erg leuk! ziet er vrolijk uit met die sprinkels! die cuppies heb ik ook, dille & kamille geloof ik he?

Zelf vind ik oreo balls niet zo lekker, volgens mij ben ik hier één van de weinigen.. (vind de oreo koekjes ook niet zo lekker..) terwijl ik echt een zoetekauw ben, en echt alles van chocola en zoetigheid wel lekker vind, vreemd he?

4

Nee hoor Tine, dat hoor ik wel vaker van echte chocoholics..
Er zit toch een iets andere smaak aan oreo's, je moet er echt van houden..
Maar ik vind dat bij de oreoballs, de oreovulling net een stevige puur pralinevulling is.. Hou ik van:D

Fear can hold you prisoner, Faith can set you free.

5

tine83 schreef:

Erg leuk! ziet er vrolijk uit met die sprinkels! die cuppies heb ik ook, dille & kamille geloof ik he?

Zelf vind ik oreo balls niet zo lekker, volgens mij ben ik hier één van de weinigen.. (vind de oreo koekjes ook niet zo lekker..) terwijl ik echt een zoetekauw ben, en echt alles van chocola en zoetigheid wel lekker vind, vreemd he?

Thanks! Die cuppies komen inderdaad van Dille en Kamille :Y! Ik heb ze ook groot, voor cupcakes, maar die heb ik nog niet gebruikt...
En ja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik hoor inderdaad ook wel vaker dat mensen niet gek zijn op oreo koekjes. Ik vond de Oreo balls wel erg lekker, maar wel erg zwaar op de maag. Daar moet je eer geen 10 van achter elkaar eten ;)...

Groetjes Olga

6

leuke oreo balletjes, heb ze dit weekend ook voor het eerst gemaakt, en vielen heel erg in de smaak bij het bezoek.

even off-topic, zie dat je een coontje hebt?
heb er zelf vier...
www.winniesdaydream.be

Let's have a Cake Good Day !!!