1

Onderwerp: boek over boetseren

Ik had het gisteren ergens gevonden op het forum ,maar niet opgeschreven natuurlijk  :grr: . Ik ben op zoek naar de naam van het boek en/of schrijver waarin een uitleg staat over boetseren van handen en benen, kortom menselijke vormen. Ik heb het nog opgezocht bij bol, maar vond het te duur. tweedehands 38 euro of zoiets ! maar ik wil gaan proberen of het nog ergens anders te koop is. Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb.

Neem je dromen mee de dag in..

Re: boek over boetseren

in meerdere boeken wordt dat uitgelegd, dus weet niet precies welke je bedoelt  :/

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

het ging alleen maar over mensen, gezichten, ledematen enz..
ik denk geen hele bekende taartenboekschrijver/schrijfster.
De achternaam was met 2 o's  dacht ik  :o

4

Ignace Proot?

5

masie parrisch

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

6

Even  in je geschiedenis naar bol zoeken dan zie toch waar je gekeken hebt.

7

in geschiedenis bij bol lukte het niet, had ik al geprobeerd, maar ignace proot was het !!!!! bedankt dames !!  :Y

8

Ik heb dat boek hier liggen.
Je mag hem wel van mij overnemen hoor.
Ik heb er zelf niet veel aan.
De basisvormen die jij bedoelt, zoals armen en benen zijn niet zo bijzonder vind ik.

Groetjes Gerlinde

9

In veel fimokleiboekjes staan ook dingen uitgelegd over boetseren

Alles goed???? nee 3 fout

10 Laatst bewerkt door Mirie (26-05-2010 08:42)

Ik heb dit boek toevallig net thuis. Ik heb ´t geleend bij de bibliotheek. Besteld bij de bieb via internet.
Niet alle voorbeelden vind ik zelf erg mooi. Bij de basisvormen zitten wel handige tips. In het boek gaan ze ervan uit dat je veel dezelfde figuren gaat maken, vaak staat er bij hoeveel gram je nodig hebt voor een onderdeel van het figuurtje. Nu ik het boek bekeken heb, kopieer ik er wat uit, maar ik zou voor de prijs oa. het boek niet zelf kopen.

11

bedankt voor de reacties, ik ga het ook maar eerst eens via de bieb lenen, goed idee.