Onderwerp: Sterkeeper en Rijles naar het stembureau
Tsja, mijn kinderen zijn een dag na elkaar jarig en als je dan voor iedereen om je heen een speciaal taartje maakt, kun je voor je eigen kinderen niet achterblijven natuurlijk. Dus afgelopen weekend niet of nauwelijks van het prachtige weer kunnen genieten en in plaats daarvan 2 taarten gemaakt.
Zoonlief (vandaag jarig) is onze eigen sterkeeper, hij hangt van voetbal aan elkaar en verandert per volgend schooljaar van voetbalvereniging, waarvoor hij ook nog eens naar een speciale LOOT-school 60 km. verderop zal moeten gaan. Geen twijfel mogelijk, hij verlangde uiteraard een voetbaltaart mét logo van zijn nieuwe voetbalvereniging:
Chocoladebiscuit, gevuld met Irish Cream chocolaatjesslagroom en Oreokoekjescrème. En het logo is met dank aan mijn echtgenoot, die ook een handje heeft geholpen.
En dan onze grote dochter, die gisteren alweer 18 werd. Een hele leeftijd, want niet alleen viel vorige week haar stempas op de deurmat, maar vandaag stond ook meteen haar 1e rijles gepland. Deze twee zéér belangrijke mijlpalen gecombineerd werd deze taart:
Gevuld met haar favoriet, Zwitserse room, met 1 laag aardbeitjes en 1 laag M&Ms. Ik vond dit stiekem wel een héle leuke taart om te maken!