Onderwerp: Vierkante Cupcakes?
Heeft iemand toevallig al een vorm gevonden voor vierkante cupcakes?
Kreeg een aanvraag binnen of ze ipv rond vierkant konden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vierkante Cupcakes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand toevallig al een vorm gevonden voor vierkante cupcakes?
Kreeg een aanvraag binnen of ze ipv rond vierkant konden
Ik heb geen idee, maar je staat hier wel verkeerd dus ik heb je even gemeld bij de modjes. Wordt je vanzelf verplaatst naar de juiste rubriek.
je hebt wel van die silicone cupcake vormpjes in het vierkant. wordt alleen wel een beetje een dure grap dan... (of je moet ze zonder bakje leveren, mar dat staat misschien een beetje vreemd )
[move]---> bakken&vullen
Dit vond ik on line:
My muffin pan only has place for 7 cakes. And of course we want to use all of the batter. There can never be too many cupcakes!!! I put some cupcake liners in a square tin, and this was the result:
Je zou ook deze kunnen gebruiken en er dan cupcakepapiertjes indoen. Maar jaa...wordt ook wel duur want hij kost €47,50
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4361
Je hebt ook wel cupcakepannen speciaal voor vierkante cakes, maar daar zet je dan gewoon de ronde vormpjes in
Maar ja... niet te krijgen in Nederland!
dat dacht ik al, dan ga ik maar zeggen dat ze ronde vormpjes gewoon moet doen
of een petit four bakvorm ofzo gebruiken?
Ellen's Creative Cakes heeft vierkante bakvormen van Alan Silverwood, maar die zijn schrikbarend duur. Kan je niet een vierkant kapsel bakken, in vierkanten snijden en dan bekleden?
Ellen's Creative Cakes heeft vierkante bakvormen van Alan Silverwood, maar die zijn schrikbarend duur. Kan je niet een vierkant kapsel bakken, in vierkanten snijden en dan bekleden?
Ellen's Creative Cakes heeft vierkante bakvormen van Alan Silverwood, maar die zijn schrikbarend duur.
ehm.... de shop ook hoor
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4361
Haha, en ik dacht de shop inmiddels van voor tot achter en van binnen tot buiten te kennen .
Haha, en ik dacht de shop inmiddels van voor tot achter en van binnen tot buiten te kennen
.
hij is net nieuw binnen
"Cake it easy cups" op de site van "detaartenfee" (belgische site)
Het zijn stevige vierkante cupcake kartonnetjes.
Als je het niet kan vinden, mail me dan even voor de link.
KuZz
hij is net nieuw binnen
![]()
Ah, vandaar!
Als je het niet kan vinden, mail me dan even voor de link.
KuZz
waarom zo geheimzinnig?
De link mag wel, maar dan zonder http://www dus zodat je er niet op kunt klikken
Ooh dan is het goed:
detaartenfee.be/winkel/product_info.php?pn=cake-it-easy-cups-10-stuks&products_id=14487&osCsid=b6a87b097af5ebf7d888fdab7018672f
Dacht dat het helemaal niet mocht..
KuZz
Die zijn wel erg leuk. Maar staat die tekst dan op alle bakjes?
Heee..sinds wanneer heeft de shop de silverwood multisize pan???? Heb hem laatst ergens anders moeten kopen omdat de shop hem niet had..hmm.
Kan hem sowieso iedereen aanraden dus ik zeg aanschaffen..ook voor de kleine vierkante cakejes. Heel veel vliegen in 1 klap namelijk
Geweldige tips dames!!!
Maar de pan is erg prijzig indeed ....
Hmmmz is kijken of dat rendabel is
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vierkante Cupcakes?