Onderwerp: Neeeee! Ik wil het jullie eigenlijk niet aandoen...
Hier komt ie dan, nummer 793000
Vulling: slagroom, verse aardbeien, met mona luchtige aarbeientoetje/mona citroenkwarttaart
Bekleed met marsepein.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Neeeee! Ik wil het jullie eigenlijk niet aandoen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier komt ie dan, nummer 793000
Vulling: slagroom, verse aardbeien, met mona luchtige aarbeientoetje/mona citroenkwarttaart
Bekleed met marsepein.
nou, doe het maar lekker wel hoor, want het is weer een mooierd!!! je kleuren zijn ook zo lekker fel netjes uitgevoerd!
Super!!
haha.....ik begrijp nou je topictitel..............
ikke deze week ook weer bumba.......nr zoveelste
Die van jou is ook weer een vrolijkerd geworden!
Ik dacht toen ik de titel las dat het een hele lelijke taart zou zijn die je ons ging showen. Maar het is gewoon een retestrakke mooie taart. Beetje jammer van die Bumba er op maar goed
mooi hoor, hahaha ik dacht ook dat het een lelijke taart zou zijn aan de titel te zien, maar hij is prachtig!
heeele leuke taart
haha...toch blijft hij wel leuk, iedereen probeert er toch zijn eigen draai aan te geven!
en toch is hij leuk
ik blijf die taarten van bumba toch heel vrolijk vinden hoor!! ze zijn ook allemaal weer anders.. dus kijk er met plezier naar..
deze is echt mooi strak en erg vrolijk!
Ik had iets heeeeeeel anders verwacht Maar gelukkig is het een hele Vrolijke Bumba
Wat een leukerd, mooie kleuren!
Dank je voor jullie reacties. Ik kan nu echt geen bumba meer zien!
Ik vind het een schatje!
ook al zijn er al 100.000 van gemaakt, hij blijft toch leuk! En deze van jou mag er zeker zijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Neeeee! Ik wil het jullie eigenlijk niet aandoen...