1

Onderwerp: [feedback] 3 (kleine) stapels in 3 dagen :S

Voor feedback uitleg verwijs ik je even na deze topic ;) http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=99256

Chocobiscuit gevuld met chocolate fudge en verse aardbeien
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7GW8U6O.jpg

laag 1 vanille biscuit gevuld met Meringue botercreme en verse aardbeien laag 2 choco biscuit gevuld met fudge en aardbeien
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DGUK7LM7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YKSUEVAZ.jpg

Gevuld met piepschuim :+  cadeau voor kinderdagverblijf
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABD4INZ6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FTDZQR8I.jpg

Graag echte feedback ;)  en niet alleen een hoop oh wat mooi reacties ;) :+

2

Re: [feedback] 3 (kleine) stapels in 3 dagen :S

Wat een prachtige parade! Ik heb geen feedback te geven, top!  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3 Laatst bewerkt door jaan (25-05-2010 14:01)

feedback taart 1 : ik zou zeggen helemaal prima! mooie kleuren combinatie en verdeling van versiering, prima verhoudingen

taart 2 (met bergen): de bergen en de jurkjes vind ik qua stijl niet passen bij de rest van de taart. Het schilderen is een mooie techniek, maar omdat de rest van de taart vrijwel geheel met full color is gedaan zou ik hier bij de bergen gekozen hebben voor een full color grijs laagje. De jurkjes zou ik dus ook uit fullcolor gemaakt hebben met mini versiering erop (of die eventueel erop geschilderd, maar dan zo 'dicht' mogelijk -- daarmee bedoel ik zodat het schildereffect niet te duidelijk is

taart 3 : bijna prima ;)  het zwarte touwtje springt mij iets teveel in het oog. Ik zou zelf gekozen hebben voor een donkere variant van een van de andere gebruikte kleuren

groetjes Jaan

4

Hele mooie parade!

Ik ben niet zo weg van de jurkjes op de tirolertaart. Idd wat Jaan al zegt, het schilderwerk past niet zo bij de rest van de taart. Maar de tekst in een spiraal vind ik dan wel weer erg leuk!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5

Ik ben geen vast feedbacker, maar hierbij toch mijn mening:

De feedback zoals Jaan had omschreven vielen mij ook direct op. Een laagje grijs fondant op de bergen had je mogelijk ook tijd bespaard.
Misschien had ik ook een iets kleiner lettertype gekozen om te tekst op de Sound of Music taart iets makkelijk leesbaar te maken. Het idee is wel heel leuk!

Ik moet wel zeggen dat je taarten keurig strak zijn en prima verzorgd! Ondanks de stress van 3 in 1 weekend! Top!

Groetjes, José

6

super leuke parade :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

DE laatste is mijn favoriet, mooi hoor!

Liefs, Cedes.

8

Ik vraag me af bij je bovenste taart waarom je gekozen hebt voor een paarse strik. Ik had eerder een gele of rose verwacht (of nog paarse kringen op de onderste).
Wat betreft de tweede taart voeg ik me bij bovenstaande meningen.
De derde ook betreffende het zwarte lijntje.

Verder: mooie strakke stapels!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

9

Dank je voor de feedback :D 
De zwarte lijntjes zijn idd erg donker.. vond ik zelf ook.. de had ik veranderd na een iets donkerder versie van de onderste taart.  Heb er alleen helaas geen foto van (ja eentje op de KDV met alle kindjes maar de ga ik niet posten)
Ik was een beetje inspiratieloos met de 2de taart (sound of music) 
Tieget ik had geen paars verder op de taart omdat ik paars tekort kwam na de strik.. en een kleur precies nakleuren lukt mij echt niet.

10

Ik vind het heel mooie stapels!

De feedback die ik wilde geven is hierboven ook al genoemd en ging voornamelijk over het tweede taartje.

Misschien was het mooier geweest als je die "hills" een groentint had gegeven!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

Oh wat mooi  :+

Qua positieve feedback: ik vind je letters erg mooi en strak op de taart.

'I love it when a cake comes together'

12

ik vind de kleurcombi groen/blauw heel mooi bij de eerste taart en het papier waar het opstaat past perfect.hier en daar lijkt mij een rondje los tekomen, het kan optisch bedrog zijn.
de tweede taart cind ik de letters goed gedaan en ook dat ze zo in spiraalvorm zijn.voor de kleurtjes van de berg sluit ik mij aan bij vorige meningen.effen grijs had mij beter geleken.
de derde taart vind ik top, dat zwarte lijntje stoort mij helemaal niet

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

13

Zo,elke dag aan de taart dus,ze zien er wel heel vrolijk en leuk uit,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

Zeer mooie taarten.... ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

15

feedback taart 1:  mooie strakke taart, ik vind alleen dat de gele kleur van cirkels niet echt mooi uitkomt op de groene ondergrond, de rest van de taart heeft een leuk fel contrast met de kleuren, en deze zie je niet zo goed...  Maar toch mooie taart.

feedback taart 2: opnieuw mooie taart en heel stak, maar ik sluit mij aan bij voorgaande feedback: het grijs van de bergen had duidelijker mogen zijn.  Wel hele mooie kleur blauw en groen!!

feedback laatste taart: zonder twijfel mooie taart!! Heel leuk gemaakt en een echte supervulling!! :-)

16 Laatst bewerkt door Hertje (26-05-2010 17:18)

Wat een productie in 3 dagen :thumb:
Mag ik je ook feedback geven?
Taart 1: leuke, vrolijke taart! Idd jammer dat de kleur van de strik niet terugkomt in je taart. Het groene bandje had ik roze gedaan, maar wie ben ik... Je hebt leuke kleuren gebruikt!
Taart 2: het basisidee is heel leuk! En duidelijk: zonder de tekst te lezen weet je meteen waar de taart over gaat :thumb:
Maarrrrr, mij lijkt een groene ondertaart en een blauwe boventaart logischer: grond onder en lucht boven.
En dan witte letters. Wat betreft het schilderwerk op bergen en jurkjes sluit ik me aan bij de overige criticasters ;)
De spiraalvorm voor de letters is leuk gedaan!
Taart 3: mooi strak en helemaal leuk! Die kids hebben een supergave feesttaart ! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!