1

Onderwerp: Tafel met stoelen?

Beste mensen,

Ik heb via de zoekfunctie van alles geprobeerd maar het lukt me niet iets hierover te vinden.  Daarom maar weer even de zoveelste topic geopend...
Ik heb een opdracht gekregen van een ex-collega; haar taken veranderen waardoor zij straks niet meer bij het teamoverleg zal hoeven zijn.  Voor de laatste keer dat zij wel aanwezig is wil zij graag uitdelen, en natuurlijk is het leuk als ze dan iets kan uitdelen wat ik heb gemaakt - ik heb voor het zelfde team gewerkt. ;)
Nu heb ik gelijk een ideetje gekregen, wat waarschijnlijk veel te ambitieus is voor mij, maar ik wil toch graag de mogelijkheden uitzoeken.
Mij leek het leuk om een vergadertafel te maken met daarom heen een aantal zittende figuurtjes die lijken op de collega's uit het team.  Nu weet ik alleen niet hoe ik de tafel en stoelen moet fabriceren?  Ik heb ergens een taart gezien die als eettafel was uitgedost, maar die had een kleed en dat heeft een vergadertafel natuurlijk niet.  Bovendien weet ik dan niet waar ik de figuurtjes op kan zetten.
Alle tips, ideeën, etc. zijn welkom!

Alvast bedankt.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

2

Re: Tafel met stoelen?

Toevoeging: de ex-collega heeft me net aangegeven dat ze als thema wil: Afscheid/Verandering. 
Misschien geeft dit jullie meer ideeën?

Alvast bedankt!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake