Re: Eindelijk kan ik 'm plaatsen, mijn 1e bruidstaart met dank ad pastoor!
Heel mooi gemaakt!
Wat een prachtige kleur hebben je rozen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk kan ik 'm plaatsen, mijn 1e bruidstaart met dank ad pastoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt!
Wat een prachtige kleur hebben je rozen!
Was zo benieuwd.
mooi hoor!
Gr, Miriam
HELEMAAL geweldig.
wat een super mooie taart.
ja en de kleur van je rozen ,wowwwwwwwwwwwwww
mag ik vragen welke kleur dit is?
Mooi is die kleur he.. ik was er ook helemaal weg van.
Deze is het :
taartendecoratie.nl/product_info.php/cPath/50_202/products_id/4055?osCsid=eb51d90e7834282fd8bf5d6af98539e2
[edit tirza, geen linkjes waar je op kunt klikken naar andere taartdecoratie (web)shops]
Prachtige taart . Heel chique!!
Hele mooie taart! Wat zijn precies de maten taarten die je gebruikt hebt? Voor hoeveel personen was de taart?
De maten van de taarten waren 30, 25, 20.
Hij was voor 40 personen en het bovenste taartje konden ze dan invriezen voor volgend jaar
Alexandra13 schreef:Hele mooie taart! Wat zijn precies de maten taarten die je gebruikt hebt? Voor hoeveel personen was de taart?
De maten van de taarten waren 30, 25, 20.
Hij was voor 40 personen en het bovenste taartje konden ze dan invriezen voor volgend jaar
Dank je wel... ik ga in september ook een bruidstaart maken voor 40 personen en dacht er ook aan om deze maten te gebruiken zodat ze het bovenste taartje kunnen invriezen.
Super chique!
Bedankt voor al jullie complimenten !!
Prachtig!!!
Heel erg mooi en superstrak! Prachtige rozen ook!
Chique !! Mooi ook zo met het onderbord.
Prachtig!!!!!!
Prachtig is hij!
Heeeel mooi!!
Het is echt een prachtige taart geworden en wat hebben je rozen een mooie donkere kleur,mooi gedaan,top
Daar mag je zeker trots op zijn en wat een prachtige rozen (ook de kleur)
Mooi ..stylevol
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk kan ik 'm plaatsen, mijn 1e bruidstaart met dank ad pastoor!