Re: Converse All stars en Voetbal shirt
ja wat moet je hier nu van zeggen? fantastisch en vooral doorrgggaaannnn
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Converse All stars en Voetbal shirt
ja wat moet je hier nu van zeggen? fantastisch en vooral doorrgggaaannnn
heel erg gaaf!! die veters, hoe krijg je de erdoorheen geregen? dat breekt toch aan alle kanten??
Super mooi en die all star taart is echt prachtig een heerl erg mooi en origineel ontwerp heel erg leuk gedaan
heeeel gaaf de all stars taart
en het shirt ook erg mooi 
Ze zijn allebei echt super mooi!!
Ben stik jaloers op degene die het mooie Ajax shirt krijgt (ben zelf ook een echte Ajax fan)
Super!!
Prachtige taarten 
Super gaaf die all stars,het shirt is mooi strak 
Hij is geweldig!! Wat een details en afwerking! Indrukwekkend hoor!
Zelfs het ringetje waar de veters ingaan...ik zou zweren dat je gewoon een echt metalen ringetje gebruikt hebt 
Wat is die all stars Gaaaaaaaf !!
En dat shirt mag ik niet mooi vinden van mijn zoontje
(maar hij is het wel hoor
)
Die Allstars-taart is werkelijk prachtig !
Heel leuk gedaan!
geweldig! ben helemaal weg van de all star!!!

Super knap !!
Waanzinnige All-star taart!! Die schoen, de zijkant, de veter rondom, naamplaatje, kleuren........ 
Wat een gave taarten, jouw Converse All stars is echt helemaal geweldig met die schoen en de superleuke details!
(En ik heb he-le-maal niets met voetbal........)
Ze zijn weer super!!!
Super taarten weer, de All Stars springt er echt bovenuit, net echt, mooie details!
GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een gave taarten, vooral de all stars springen eruit.
Wauw wat superknap!!!!!! De allstars lijkt echt net echt! Die andere had natuurlijk gewoon een Twente taart moeten zijn hahaha
Onwijs Gaaf 
Super!!Die all stars is echt ontzettend mooi

wauw, geweldig, vooral de details, 
Voor de dochters van vrienden, die niet even oud zijn, maar wel op dezelfde dag jarig, alweer voor de vierde keer een taart gemaakt.
Voor Jamie een taart met haar favoriete schoen, een spijker converse All Stars. Voor Robin een Ajaxshirt van haar favoriete speler, maar dan wel met haar voornaam
Beetje veel foto's van de eerste, maar dan kan je hem lekker goed bekijken
zou ik je taart na mogen maken en zo ja welke uitsteker heb ik nodig voor de schoen,,,? 
Erg leuk! Vooral die Allstars-taart! Geweldige details!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Converse All stars en Voetbal shirt