Onderwerp: Poes!
De moeder van Tess bestelde een taart met Poes!
Haar knuffeltje
Dit heb ik ervan gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De moeder van Tess bestelde een taart met Poes!
Haar knuffeltje
Dit heb ik ervan gemaakt!
Wat heb je die weer leuk gemaakt.Ik ben echt fan van je hoor.Ben helemaal weg van jouw taarten.Je bent een inspiratie bron voor velen.
Leuke en vrolijke taart.
Poesje is ook heel lief!
Heel mooie en vrolijke taart!!!
Wat Lief, het is een schatige taart
Heel mooi! En wat een leuke letters!
Heel erg leuk en mooie taart,leuke poes zeg
wat een snoes en zeker hele gave letters!!!
Wat heb je die weer leuk gemaakt.Ik ben echt fan van je hoor.Ben helemaal weg van jouw taarten.Je bent een inspiratie bron voor velen.
Dankje!
het eerste wat ik dacht ook was wat een leuke letters, welke zouden het zijn. Super mooie taart weer, knuffel is super gelukt!
De letters zijn uit deze FI Mold: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2814
Het is alleen een onding, dus je zal me er geen lange namen mee zien maken Tess was nog te doen
leuk geworden hoor altijd makkelijk een voorbeeld ...
Hij is weeeeer leuk!!!
De letters zijn uit deze FI Mold: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2814
Het is alleen een onding, dus je zal me er geen lange namen mee zien maken
Tess was nog te doen
hihi die heb ik ook liggen hier, en ik vind hem ook niet lekker werken, ligt in de hoek te verstoffen. Misschien toch nog eens tevoorschijn halen, ze zijn dus wel heeel leuk!
Wat is poes een liefje zeg!
heel lief taartje, poes is een schatje en je kleurgebruik vind ik erg leuk gedaan!!
Wat een lief taartje en poes is een snoes!
Wat een leuke taart, kvind poes superlief en de kleurencombi is super
Een schatje
Hey wat leuk om hier de taart voor onze dochter tegen te komen. We zijn er superblij mee Etty! Hij is echt prachtig. Strak, perfecte kleuren en Poes lijkt sprekend! Tess gaat er vast heel blij mee zijn!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren