26

Re: Cake boss, die chocalade vulling !!

bij ellen in donderen is binnenkort geloof ik ook een boedseeravond, en dat is in drenthe uurtje rijden vanaf leeuwarden

27

Over die taarten met vullingen en icing erop gesproken met betreft hoe het smaakt.

Daar kan ik 1 ding over zeggen ........... Miiiiieeeerrrrrrzoet en heel erg Boterachtig.

Jaren gelden heb ik samen met een vakantie vriendin in Florida (toen we daar op vakantie waren met onze vriendjes) allebei een stuk taart gekocht om iets te vieren de heren hoefde het niet. ;) .

We hadden allebei 1 hap genomen en het gelijk aan onze vriendjes gegeven die het heerlijk hebben op zitten eten. :Y

Maar ik vondt het ook dat zulke dikke lagen fondant eroverheen deden.
Vulling vondt ik wel mee vallen.

"Love is the flower you've got to let grow"

28

Bedankt voor de tips, ik ga even op de site van Ellen kijken, Donderen is idd wel te doen  :Y

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

29

Het is wel hele lekkere fondant die ze eroverheen doen  :9

groeten Annemieke
Cake It

30

hebben jullie die prijzen van hun gezien ??? voor een bruidstaart betaal je daar tussen de 2000 en de 3000 dollar  :o

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

31

OMG! Dat geef ik er niet aan hoor!  :lol:
Ik ga voor mijn eigen huwelijk (over zoveel jaar, haha!) mijn trouwjurk én mijn taart zelf maken zodat ik de kosten zelf in de hand heb. Ik ga echt niet teveel geld uitgeven aan jurk en taart als ik het lekker zelf kan maken! En dan weet ik gelijk ook dat het helemaal is wat ik wil! (manlief moet maar meegaan in mijn ideeën, hahahaha  :Y  O-) )

32

frosting van crisco maken valt echt reuze mee qua prijs, want ik koop de crisco bij de makro wat qua prijs heel veel scheelt!
Bij sommige toko's kan je het ook goedkoop krijgen :) En je hebt ook maar heel weinig nodig!