1

Onderwerp: bruidstaart stapelen / taart standaard gebruiken?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening. Zouden jullie voor een bruidstaart gaan stapelen of is het mooier om gebruik te maken van een etagere / taartstandaard.
Ben erg benieuwd naar jullie mening / ervaringen!

2

Re: bruidstaart stapelen / taart standaard gebruiken?

Dat ligt natuurlijk ook wel aan voor hoeveel personen je taart moet maken.

Ik heb ze altijd nog gestapeld. Maar nu moet ik in juni voor 300 personen taart maken. Deze ga ik dus los maken en op standaards zetten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3 Laatst bewerkt door Alexandra13 (23-05-2010 21:28)

jolanda71 schreef:

Dat ligt natuurlijk ook wel aan voor hoeveel personen je taart moet maken.

Ik heb ze altijd nog gestapeld. Maar nu moet ik in juni voor 300 personen taart maken. Deze ga ik dus los maken en op standaards zetten.

Als je de taart stapelt, is de bovenkant van de onderste taarten dan nog wel mooi om te serveren? Ik vind dat nl wel heel belangrijk bij een bruiloft.

4

Er zitten wel gaatjes in van de houtjes die ik er in doe. Ik gebruik maiskolfprikkers die ik op maat knip. Ik heb nog nooit iemand erover gehoord dat ze het niet leuk vonden. Ik meld het wel van tevoren dat ik ze stut met prikkers en dus gaten in de taarten zitten.Vinden ze geen probleem. Het moet wel alsze een stapel willen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.