1

Onderwerp: Ik heb je voor het eerst ontmoet.....

bij de zebraklokken op het station in Den Haag. Op verzoek van het bruidspaar mocht ik hun bruidstaart maken in de stijl van hun eerste ontmoeting in Den Haag. (Sorry voor de niet zulke mooie foto's , maar die krijg ik nog van het bruidspaar, deze foto's heb ik even bij mij thuis genomen, voordat ik ze weg ging brengen, in hartje centrum Gouda.

In zwart/wit, de klokken wijzen 15.00 uur aan , komt niet zo duidelijk over op de foto, maar op locatie  stonden ze helemaal goed!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UP3MENLQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AXGQCAX4.jpg

De bruidstopper heb ik geboetseerd van marsepein/fondant en hond Sanne mocht er ook bij
http://www.mijnalbum.nl/Foto-64NCCVUR.jpg

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Ik heb je voor het eerst ontmoet.....

Super !!! :thumb:  :Y

3

Geweldig!!! :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

heel leuk!!!

5

Wat een leuk idee, heel gaaf uitgevoerd! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Heel origineel en knap gemaakt zeg!! :thumb:

7

superleuk ontwerp en erg mooi uitgevoerd  :Y

groeten Annemieke
Cake It

8

Prachtige bruidstaart .. schattig bruidspaartje ... komt heel mooi uit op deze standaard  :thumb:

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

9

heeel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Gaaf joh! Heel origineel en super uitgevoerd! Mooi geboetseerd ook!

11

Lonestar schreef:

Iedereen ontzettend bedankt voor de leuke reacties. De getuige, mijn beste vriend, die vertelde gisteren dat het bruidspaar helemaal ontroerd was, en dat de taart echt superlekker was,  :9
Dus missie geslaagd.

Ik moet jullie helaas binnenkort weer lastigvallen met nog meer bruidstaarten, hihi, heb er nog 4 opdrachten staan. Dus maak jullie borst maar nat,  :+

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

12

heel mooi en orgineel...complimenten

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Superleuk!  :thumb:

14

Wat leuk gedaan

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

prachtig zo met dat zwart - wit en die strepen! wauw!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

16

chanttie57 schreef:
Lonestar schreef:

Iedereen ontzettend bedankt voor de leuke reacties. De getuige, mijn beste vriend, die vertelde gisteren dat het bruidspaar helemaal ontroerd was, en dat de taart echt superlekker was,  :9
Dus missie geslaagd.

Ik moet jullie helaas binnenkort weer lastigvallen met nog meer bruidstaarten, hihi, heb er nog 4 opdrachten staan. Dus maak jullie borst maar nat,  :+

Wat een mooie taarten. Toemaar 4 bruidstaarten in het vooruitzicht!! Flink werk aan de winkel.
Ik vind het bruidspaar erg mooi geboetseerd.

17

heel erg mooi een pluim

18

Heel mooi!

19

Wat een super serie! Wat een enorm werk moet dit zijn geweest. Heb je zelf iets gemaakt om die zwarte 'strepen' zo gelijk te krijgen?

20

Gaaaaaaaaaf!!

Groetjes Ilse

21

Errug leuk! :Y

En ik vind je standaard ook mooi!

Groetjes,
Michelle

22

Annekehil schreef:

Wat een super serie! Wat een enorm werk moet dit zijn geweest. Heb je zelf iets gemaakt om die zwarte 'strepen' zo gelijk te krijgen?

Hoi Anneke, nee ik heb ze met behulp van een liniaal een beetje uitgemeten , en toen er langs af gesneden. Was best een werk, maar als je eenmaal bezig bent, ging het eigenlijk vanzelf.

Het voordeel was, dat elke taart gelijk was , dus dat ik niet alles elke keer opnieuw moest uitrekenen hoe dik de zwarte strepen moesten worden.

23

Michelle73 schreef:

Errug leuk! :Y

En ik vind je standaard ook mooi!

Hoi Michelle, dank je  wel, ben zelf ook supergelukkig met mijn standaard. Hij komt bij een echte bakker vandaan die ermee gestopt was, dus was echt een gelukje.

24

Mooi zeg en erg origineel!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

25

Heel stijlvel .... prachtige taart!