1

Onderwerp: Ik moet me ook nog even voorstellen...

Hallo!

Eigenlijk ben ik al een paar weken actief op het forum,maar heb me nog niet netjes voorgesteld  :o  Ik vond alle andere info op het forum toch iets interessanter haha!!

Ik zal maar ff beginnen dan...Ik ben dus Margreet, 24 jaar en woonachtig in Nijverdal. Ik werk op een buitenschoolse opvang en heb daarnaast meerdere hobby`s, waaronder lezen, koken, kleding maken, creactief bezig zijn met bloemen en planten enz. Maar ook het maken van leuke taarten!! Ik heb nu een paar taarten gemaakt en heb er echt veel plezier aan, maar heb natuurlijk nog veel te leren! Ik maak zo nu en dan een taartje, nu gewoon voor vrienden en voor de lol, maar misschien ooit ook nog wel in opdracht!

Mn vriend vond het allemaal ook wel leuk en heeft ook een eigen taart gemaakt met fondant, gaaf dat hij dat wil doen haha!

`t Forum vind ik echt heel handig en via deze weg wil ik iedereen bedanken die me al heeft geholpen en een compliment geven voor de site: hartstikke fijn om zoveel info over bakken te vinden op een goede site :)

Groetjes Margreet

I love pie!!

2

Re: Ik moet me ook nog even voorstellen...

Welkom op dit leuke/gezellige forum. Heel veel bakplezier :thumb: