Onderwerp: Koei!
Na een hele avond knutselen hier mijn eerste puzzelplaatje, ben zelf niet helemaal tevreden over de 2 dikke zwarte lijnen langs de roze kant. Verder vind ik hem wel leuk gelukt! Tips zijn van harte welkom!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koei!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een hele avond knutselen hier mijn eerste puzzelplaatje, ben zelf niet helemaal tevreden over de 2 dikke zwarte lijnen langs de roze kant. Verder vind ik hem wel leuk gelukt! Tips zijn van harte welkom!

leueke taart 
Cool! Of is het dan koe-l?
Een vriendin van me is gek op koeien, ik ga hem haar laten zien 
Ik vind 'm ook errug leuk geworden! 
leuk hoor!
ik vind die dikke lijnen wel meevallen hoor, ik stoor me er in iedergeval niet aan 
Ook ik vind het een heel leuk taartje geworden
Die is erg leuk! Ik vind al die plaatjes altijd zo leuk. Die dikke zwarte lijnen zijn juist mooi zo, dat past juist goed bij de tekenstijl van de koei!
Bedankt voor alle leuke reacties! Had nog 1 vraagje, als ik de stukjes uitgeknipt papier op de marsepein legde en hier wat druk op zette had ik snel dat het papier aan de marsepein ging plakken. Is hier een handigheidje voor?
leuk juist!
die dikke strepen passen wel bij dit plaatje. maar kan me voorstellen dat je ze dunner had gewild.
in dat geval kan ik je een sugar gun aanraden. te koop in de webshop.
dat het plaatje vast plakt, kun je voorkomen door er crisco op te smeren (op het papiertje).
erg leuk deze taart! die plaatjes zijn zo leuk!
Hee wat leuk om die te zien!
Had hem een tijdje terug ook gemaakt
De plaatjes zijn echt leuk 
Gaaf, ik vind Koei heel aandoenlijk en leuk!
Errug grappig! En sluit me wat betreft de zwarte lijn helemaal bij Robin aan...
Vind hem erg leuk en de dikke zwarte lijnen vind ik niet storend.
Cool
ik vind die lijnen goed passen bij het plaatje en de taart, het misstaat echt niet!
leuke taart!
Ook ik vind het juist erg leuk met die dikkere en onregelmatige zwarte lijnen. Dat maakt het een nog gezelliger plaatje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koei!