Re: Weer eens tijd om te posten. 8 stuks
WAUW! Prachtige parade! Wat een inspiratie, dankjewel !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer eens tijd om te posten. 8 stuks
WAUW! Prachtige parade! Wat een inspiratie, dankjewel !
stuk voor stuk prachtige taarten de eerste met de vliegende bijtjes is geweldig ,als ik iets op draad zet valt het er meestal af
Prachtig, stuk voor stuk.
Hoe krijg je de taarten zo strak!!??
En hoe zorg je ervoor dat je taart niet doorschijnt!?
stuk voor stuk prachtige taarten de eerste met de vliegende bijtjes is geweldig ,als ik iets op draad zet valt het er meestal af
Klinkt bekend
Wauw hé, wat een supertaarten! Ik blijf de k3/prinsessen echt enorm gaaf vinden hoor! En ze zijn allemaal weer poepie strak, top!
Aan inspiratie voor een originele reactie op deze parade ontbreekt het mij nu. Je taarten zijn stuk voor stuk plaatjes/juweeltjes
Ook ik ben benieuwd naar de 'how-to' van jouw kroontjes... Ze zijn super
Wat een eeeeenige taarten zeg! Prachtig!
Wauw!! Wat een prachtige taarten...stuk-voor-stuk!!
Wauw wat een mooie taarten. Mijn dochter is vooral onder de indruk van de bijtjes-taart. Maar ze hebben allemaal klasse en supermooi uitgevoerd natuurlijk.
Geweldige taarten! Allemaal stuk voor stuk!
Zozo,dat zijn er heel wat,je hebt zeker niet stilgezeten,wat een boel leuke en mooie taarten,alles ziet er echt top uit,
Hallo Allemaal,
Wat een super reacties zeg . Jullie maken mij een gelukkig mens hahaha. Heel erg bedankt allemaal.
Er waren nog al wat vragen dus hieronder de antwoorden.
@elisabeth = Op de webshop (flower wire)
@israa = Klopt, ik ben een jaar bezig met taarten bakken.
@Dot = Whaaaaahahaha, je zou het wel denken he? Maar als dat zo zou wezen dan zou ik het heel eerlijk melden hoor
@ riette = voor de kroontjes gebruik ik fondant met heel veel tylose.
@ Marietje-18 = De kleur van de schoentjes is rose fondant met rose parelmoerspray.(te koop op de webshop)
@ Mamakaat, @ jolanda80, @ prettygem, @ MDroppie = Ik zal kijken of ik binnenkort tijd heb om een howto voor de kroon te plaatsen. Maar eerst ga ik lekker met vakantie
@ chocolatje = Daar had ik ook altijd last van. Tegenwoordig buig ik een halve cm van de bovenkant van het draad om tot een hoekje. Dan steek ik hem er zo voorzichtig schuinweg in, en dan zo laten drogen. Dan is er bijna geen beweging meer in te krijgen. Maar die sprieten blijven lastig hoor, ik heb er ook nog steeds moeite mee. Het is altijd weer een puzzel voor me. Maar sinds kort begin ik het allemaal, dankzij de dames op het forum, een beetje door te krijgen. Mag ook wel na een jaar
@ pvlielander = De taart krijg ik zo strak door smoothers te gebruiken incl de zwarte hoeksmoother. En wat bedoel je precies met je laatste vraag?
Zo ik hoop dat ik alle vragen beantwoord heb. Zo niet, dan hoor ik het wel. Dan doe ik het alsnog.
Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de leuke reacties en tot ziens weer op het forum
Hoi, bedankt voor je antwoord!
Ik bedoelde met het doorschijnen, dat als je witte fondant/marsepein gebruikt, je ervoor zorgt dat je de taart (en lagen) er niet doorheen ziet!
Ooohhh wat een geweldige taarten zie ik hier toch staan.
Had je K3 taart idd al eens eerder gezien en had hem toen meteen opgeslagen.
Wist helaas niet meer dat hij van jou was...........ben namelijk zo brutaal geweest een kleinere versie er van na te maken
Maar om je gerust te stellen.....die van jou is/was veeeeel mooier haha
Wat een supermooie taarten, stuk voor stuk.
Gave taarten zeg!!
Lekker vrolijk en kleurrijk allemaal!!
WAUW!!! wat mooi zeg.
Ik hoop dat ik ooit ook zulke mooie taarten kan maken!!!
echt toppie hoor
ow wat supergaaf!!!! ik heb er 3! opgeslagen whahahha zo leuk!
FANTASTISCH ! stuk voor stuk plaatjes
Ojjojjj, wat een plaatjes.
Wat een super mooie taarten parade.
Jeetje wat een plaatjes allemaal. Je hebt een hele leuke en vrolijke stijl zeg, en heel netjes zijn ze ook.
Super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer eens tijd om te posten. 8 stuks