Onderwerp: Voor ieder wat wils deel 3
En de cc-tjes ook nog even showen

Tja de vlinders zijn ernstig populair 
Tnx voor kijken en reageren !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor ieder wat wils deel 3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En de cc-tjes ook nog even showen

Tja de vlinders zijn ernstig populair 
Tnx voor kijken en reageren !
Heel mooie parade
Vervoer jij je cctjes ook op die onderplank zo? En zo ja, vliegen die niet alle kanten op in de auto (of heb jij daar mss een trucje voor
)
ja dat vroeg ik me ook al af????
Mooi hoor, je bent flink tekeer gegaan, wat een boel !! 
Prachtige cupcakes!! Helemaal mijn stijl. 
Leuk! Lekker vrolijke kleurtjes ook 
Wat een heerlijk kleurrijk geheel! 
Leuke cuppies allemaal......... 
heel mooi en gezellig allemaal 
Heel mooie parade
![]()
Vervoer jij je cctjes ook op die onderplank zo? En zo ja, vliegen die niet alle kanten op in de auto (of heb jij daar mss een trucje voor
)
Nee de onderplaten passen precies in een taart doos van 30 x 30 en daar gaan ze in.. staan dus in principe los.
Nog nooit geen problemen mee gehad , wel normaal rijden off course 
Wat giga-veel cupcakes, zeg! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? Of had je een deel van te voren al ingevroren ofzo? Maar wel een lekker vrolijke boel, hoor. En die vlindertjes zijn inderdaad erg leuk.
Prachtig weer!
Wat giga-veel cupcakes, zeg! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? Of had je een deel van te voren al ingevroren ofzo? Maar wel een lekker vrolijke boel, hoor. En die vlindertjes zijn inderdaad erg leuk.
Valt mee, de eerste zijn er maar 15 hoorde bij de HK taart..
Zaterdag een bestelling van 70 stuks en gister van 100..
De vlinders en letters maak ik altijd op voorhand..
Toen ik de cc's eenmaal gebakken had was ik binnen 2 a 3 uur klaar..
is dan alleen nog maar een kwestie van rondjes steken en plakken 
Oh, ze waren niet allemaal voor één dag!? Dat scheelt dan weer. Ik dacht al: pfffff, zulke grote hoeveelheden, slaap je nog wel? Maar evengoed heb je flink wat (en mooi) werk afgeleverd, toppie
!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voor ieder wat wils deel 3