Re: Met deze film taart ben ik helemaal NIET blij
Nou Emmy... zo erg is het ook niet hoor!!
Ik vind hem wel leuk geworden
en inderdaad zelf zie je alle kleine dingetjes die niet helemaal goed gingen...
liefs, Anita
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met deze film taart ben ik helemaal NIET blij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou Emmy... zo erg is het ook niet hoor!!
Ik vind hem wel leuk geworden
en inderdaad zelf zie je alle kleine dingetjes die niet helemaal goed gingen...
Ik vindt hem toch wel een mooie taart geworden
Ik zou willen dat ik zo'n taart kon maken!
Maar wel vervelend als alles tegen zit!
Hij is wel erg mooi!
Hele mooie taart hoor!
En zeker gezien het feit hoe het tegenzat, vind ik hem heel mooie geworden.... Snap je wel hoor, maar als de ontvangers hem mooi vonden is het toch goed
romy-jezley schreef:Ik vind hem ook super!
![]()
Snap dat je het "klote" vond...maar dit er nog van hebben kunnen maken is heel mooi!![]()
Zou ik je mischien binnenkort een emailtje mogen sturen over hoe je lijnen enz kan printen??
Zou je die dan ook aub naar mij willen sturen.
Kan alle hulp gebruiken op dit gebied....
Ik bedoelde of ze het aan mij kon uitleggen, snap er zelf ook nog niet veel van haha
Ook ik vind de taart wel mooi geworden en ik denk inderdaad dat wij kritischer zijn dan de ontvangers, waarschijnlijk ook omdat we precies in ons hoofd hebben hoe de taart moet worden.
Volgende keer gaat het vast allemaal weer zoals je wilt.
Ik vind hem ook erg leuk geworden. Zwarte marsepein zelf kleuren is altijd een crime, scheurt al snel.
dank jullie
als iemand dan misschien een gouden tip heeft over een taart met zwart bekleden. wat het fijnste werkt?wat het minst snel scheurd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met deze film taart ben ik helemaal NIET blij