1

Onderwerp: Dan stel ik me ook voor

Ik heb al een tijdje rond zitten neuzen hier en val van de ene verbazing in de ander, want wát een mooie taarten!

Ik ben Karine, 33 jaar oud. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Twee zoons van 8 en 6 en een dochter van 3.

Al een tijdje zie ik op een ander forum ook veel dames taarten maken en dat leek me ontzettend leuk. Ik sta graag in de keuken en taarten maken is nu eenmaal een stuk leuker dan bonen en bloemkool koken ;)
Gewone cake en appeltaart, ook lekker, maar dat heb ik wel een beetje gehad na al die jaren.

Eerst dacht ik eens een workshop te gaan volgen, maar ik ben een nogal ongeduldig tiepje en ben gewoon begonnen en het gaat me best redelijk af, mag ik wel zeggen. Het begon ook een beetje als iets dat ik een week voordat mijn dochter afscheid nam van het kinderdagverblijf. Ik wilde de juffen bedanken met een taartje en dan is een workshop op het laatste moment best wel lastig.

In ieder geval zijn de reacties tot nu toe leuk en vindt iedereen ze lekker.

Ik ook, maar ik mag van mezelf niet teveel. Ik snoep al teveel botercreme naar mijn zin als ik wat over heb ;)

Groetjes Karine

Groetjes Karine

2

Re: Dan stel ik me ook voor

Welkom op het forum!
Dat snoepen van van alles is soms een vervelende bijwerking van deze hobby :D . Ik herken het volkomen.

Heel succes en veel taartplezier :)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Welkom op het forum, veel bak en decoreerplezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Welkom op dit gezellige forum!!

Heel veel plezier hier :thumb: