1

Onderwerp: zwart fondant zo zacht, glijdt vd taart af!!!

O JEE dat he ik weer ben een taart aan het maken. heb zelf fondat zwart gekleurd ( dit nooit meer).

IS deze zo dun geworden dat hij zo van de zijkant afglijdt en zwarte strepen en vlekken achter laat op het wit . Nu heb ik dit al een beetje kunnen  weg werken met een gele band. maar je ziet ghet nog steeds heb al de naam erop willen plakken maar het zwart bleef je zien nu is de naam er ook af en zie je dit ook.

OOO ik weet ff niet meer wat ik moet doen. de taart is nu bijna helemaal verpest.

Het is voetbal taart met het logo van de club de kleuren zijn geel zwart. en dan op een witje achterkant.

Wie kan mij nog ff helpen.

het huilen staat me echt dicht ter bij dan het lachen nu.

Re: zwart fondant zo zacht, glijdt vd taart af!!!

ik ben bang dat er nu niets meer aan te doen is, maar ben wel benieuwd waarmee je de fondant zwart hebt gekleurd?

ow en titelfix :) alleen 'help' is niet handig voor de zoekfunctie :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Kan je er niet een heeel dun laagje nieuwe fondant overheen leggen, met bv. een patroontje iets kliener als hij nu is, net of dat het 3d effect zo hoort?
Suc6!

4

voor zwart en andere donkere kleuren gebruik  ik altijd voorgekleurde... op forum toch al wat negatieve ervaringen gelezen... Anders kleur ik met veel plezier zelf :)

5

Na een uurtje nagedacht te hebben. Ben ik naar een goede bakker in de buurt gegaan die ook zelf de chocolade producten maakt en heb hier voetballers op een stokje gekocht stokje eraf gehaald en op de mislukte stukjes geplakt met chocolade.

Het ziet er leuk uit niet super maar het kan er mee door. ze komen de taart zo afhalen en ben benieuwd wat ze er van zeggen.

Allemaal bedank voor jullie hulp

6

hoe vonden ze de taart?

Liefs, Zanoni

7

Ze vonden de taart heerlijk de kinderen vonden hem geweldig en riepen tegen hun ouders dat ze ook zo'n taart willen voor de verjaardag.

Dus alles was toch nog goed gekomen.