Onderwerp: 3d baby bij
We zijn nog aan het overwegen om deze als workshop te geven dus ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden!
Er zullen ook nog andere soort baby's komen. Zoals bijvoorbeeld een beertje.
Het lijf en de kop zijn gemaakt van cake.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3d baby bij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
We zijn nog aan het overwegen om deze als workshop te geven dus ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden!
Er zullen ook nog andere soort baby's komen. Zoals bijvoorbeeld een beertje.
Het lijf en de kop zijn gemaakt van cake.

Ach zo schattig! Heel erg leuk. Zou je'm geen klein angeltje geven?
Oh wat schattig.Zou er alleen geen mes in durven te zetten,bbrrr.
Ik vind hem helemaal leuk.
Oooo, wat een lief bijtje zeg, die kan je idd bijna niet opeten, das gewoon te wreed 
O en mijn zoons zijn ook hevig onder de indruk ('Mama, die kan jij wel voor ons een keer maken he?' Uhhhhhh ... )
ik vind hem adorable..............hoe groot is tie??
echt heel leuk... en je krijgt spontaan ideen van andere soort babietjes..... leuk! 
ik vind hem adorable..............hoe groot is tie??
echt heel leuk... en je krijgt spontaan ideen van andere soort babietjes..... leuk!
Hij is van top tot teen 26 cm.
Wow ,waaral zo schattig!!
super leuk... maar als workshop??? Wendy geeft deze ook maar dan in miniatuur.
Wat een scheetje! Alleen toch wel heel moeilijk om het mes in te zetten hoor.
ik vind het supper,zekker leuk voor een workshop en ben erg benieuwd naar de andere baby's.
Awww wat schattig!!!
Ik had 'm alleen niet zulke sterke wenkbrouwen gegeven (of helemaal geen wenkbrouwen), nu lijkt het toch wat meer een "oudere" baby.
Hoop dat je het niet verkeerd opvat 
Awww wat schattig!!!
Ik had 'm alleen niet zulke sterke wenkbrouwen gegeven (of helemaal geen wenkbrouwen), nu lijkt het toch wat meer een "oudere" baby.
Hoop dat je het niet verkeerd opvat
Haha, dat vind ik zelf ook en zal ze de volgende keer een stuk dunner en lichter maken.
Kvind m superleuk-schattig-lief. Idd een zonde om daar een mes in te zetten, maar als workshop zeg ik gelijk: DOEN!
super leuk... maar als workshop??? Wendy geeft deze ook maar dan in miniatuur.
Wendy boetseert ze toch en dit is volgens mij een 3d van cake, is toch wel een verschilletje lijkt mij 
Ik dacht ook dat hij geboetseert is, maar wat knap joh. Als je hier een workshop voor gaat geven omg dordrecht, dan meld ik mij zeker aan!
Zeker doen, wat een dropje echt zo lief!!!

Wat een schatje !!! Mij lijkt het geweldig om te maken, maar voor het opeten lijken de armpjes en beentjes me zo'n grote homp marsepein, of denk ik dat maar?
Helemaal top, ik zie de workshop graag tegemoet 
Kvind m superleuk-schattig-lief. Idd een zonde om daar een mes in te zetten, maar als workshop zeg ik gelijk: DOEN!
taartschuur schreef:super leuk... maar als workshop??? Wendy geeft deze ook maar dan in miniatuur.
Wendy boetseert ze toch en dit is volgens mij een 3d van cake, is toch wel een verschilletje lijkt mij
Inderdaad, dat was dezelfde reactie die ik wilde gaan geven!
Wil nog wel zeggen dat de inspiratie niet van Wendy komt (al ben ik wel super fan van haar werk) maar van een boekje dat we op de suikerbeurs hadden gekocht!
Desalniettemin hebben we Wendy even gemaild om te kijken wat zij ervan vind! 
Wat een schatje !!! Mij lijkt het geweldig om te maken, maar voor het opeten lijken de armpjes en beentjes me zo'n grote homp marsepein, of denk ik dat maar?
Op zich valt het wel mee, maar dat overschot aan marsepein heb je toch al snel hoor met 3d taarten.
Je zou de armen en benen ook met cake kunnen maken! 
wat een onzettend leuke taart 
tamara14 schreef:Kvind m superleuk-schattig-lief. Idd een zonde om daar een mes in te zetten, maar als workshop zeg ik gelijk: DOEN!
taartschuur schreef:super leuk... maar als workshop??? Wendy geeft deze ook maar dan in miniatuur.
![]()
Wil nog wel zeggen dat de inspiratie niet van Wendy komt (al ben ik wel super fan van haar werk) maar van een boekje dat we op de suikerbeurs hadden gekocht!
Desalniettemin hebben we Wendy even gemaild om te kijken wat zij ervan vind!
Echt een SUPER taart, zeker een workshop in geven.
Mag ik vragen welk boekje het is waar je het over hebt, is deze nog ergens te koop???
severn schreef:tamara14 schreef:Kvind m superleuk-schattig-lief. Idd een zonde om daar een mes in te zetten, maar als workshop zeg ik gelijk: DOEN!
![]()
Desalniettemin hebben we Wendy even gemaild om te kijken wat zij ervan vind!Echt een SUPER taart, zeker een workshop in geven.
Mag ik vragen welk boekje het is waar je het over hebt, is deze nog ergens te koop???
In het boekje stonden voorbeelden om te boetseren, er zijn ook gezichtsmalletjes van deze dame. Maar hoe ze nou ook alweer heet??
Heb het boek van de week vanuit mijn ma mee naar huis genomen maar waar die nou ligt?
Misschien dat een van de andere dames haar naam zo weet?
Moet zo weg, maar zal het boek sowieso even voor je opzoeken morgen!
wat een schatje! die zou ik ook wel een keer willen maken.
Sweet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 3d baby bij