Onderwerp: Vrijgezellen cupcakes wegens succes gepromoveerd tot bruidscakejes
Ik was gevraagd om de cupcakejes te maken voor een vrijgezellen-high tea. Het thema moest "trouwen" zijn en ik had de trouwkaart meegekregen voor de kleuren. Ik vroeg me in eerste instantie wel af of ik er goed aan deed, want de dag erop zouden we op vakantie gaan
. Maar ik had alles goed voorbereid en had ook lekker de tijd genomen voor het decoreren. Daarna heb ik evengoed nog heel relaxed mijn koffer ingepakt voor vakantie. (Terwijl het gewoonlijk altijd stressen is, want "waar ligt dat nou weer?" en "waar ligt dat dan?"
)
Tijdens de vakantie heb ik me wel meerdere keren afgevraagd hoe ze de cc-tjes vonden en of er misschien een mailtje op me lag te wachten. Laat in de avond kwamen we thuis, maar nee, geen mailtje. Ik werd echter wel de volgende ochtend al om 10 over 9 (gaaaap) gebeld door de moeder van de bruid: of ik "asje-asje-asjeblieft" ook cupcakejes wilde maken voor de trouwdag voor de daggasten die bij de ouders thuis zouden worden ontvangen. Nou, dat kan geregeld worden, hoor! Zelfde stijl, zelfde kleurtjes, maar uiteraard heb ik ook nog wat andere variantjes erbij gedaan.
Er zitten ook een paar ontwerpjes bij die ik van xMarlous heb afgekeken en de wit-beige, klassieke bruidscakejes (zie aparte foto) heb ik van Wendy. Mijn dank daarvoor. De rest is ter plekke door mij bedacht.
Het zijn meerdere foto's; kunnen jullie ze lekker van alle kanten bekijken.

Deze waren nagemaakt van Wendy:

En dan nu de trouwdag cc-tjes:

Nou, nog ééntje dan; hierop kan je ze allemaal goed zien:

P.S. Het valt me wel op, dat het bruidsseizoen is begonnen. Heb in korte tijd al 3 bruidstaarten moeten afwijzen. Want voor een trouwdag een echte bruidstaart maken, dat vind ik nog wel eng, hoor! Die verantwoordelijkheid durf ik nog niet te nemen. Heb wel vaker bruidstaart-achtige stapels gemaakt, maar toch....... ! Misschien heb ik wel een bruidstaartfobie en moeten ze bij mij er niet bij zeggen, dat het voor een trouwdag is
.
Bedankt voor het kijken!