Onderwerp: cupcakes met schuldgevoelen...
Voor de tweede keer cupcakes gemaakt.
Deze eerste met een grote dosis schuldgevoelens : Roos, onze grote dochter, wordt al 15!! En juist morgen (als ze jarig is) gaan wij buiten grote werken uitvoeren (tegelen): het hele weekend staat dus in het teken van verbouwingen. Tussendoor moet ik nog een taart met cupcakes maken voor een doopfeest. Roos voelt zich dus wat in de steek gelaten door haar moeder die, en ik citeer de dochter: "voor iedereen vanalles bakt, maar die keer dat ik jarig ben, heeft ze er geen tijd voor!" Om het toch een beetje te compenseren, is het vannacht weer nachtwerk geweest: zo heeft ze toch cupcakes om te trakteren bij het jeugdkoor. Ik ga waarschijnlijk toch nog een beetje van de zondagnacht 'afknijpen' om voor maandag een 'Roos-taart' te maken. Ze heeft toch ook pech met zo'n moeder
Dit zijn de cupcakes die ze nu mee heeft naar de repetitie: 
De volgende foto zijn de cupcakes die horen bij de taart die ik morgen ga afwerken (ze staat nu in de oven). Morten wordt zondag gedoopt: de mama van Morten heeft een tatoeage met in sierlijke letters Morten geschreven en een kroontje (hopelijk kan ik dat nog laten zien als de taart lukt!)
Groetjes
Anne