1

Onderwerp: mijn productie van voor dit weekend

Hier nog een aantal taarten voor dit weekend:

Een AJAX taart:
http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/verjaardagstaarten_1/ajax_20100521_1469462174.jpg

Een verjaardagstaart roze bruin:
http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/verjaardagstaarten_1/rozebruin_20100521_1250867945.jpg

Een diego taart:
http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/verjaardagstaarten_1/diego_20100521_1118935195.jpg

En nog een geboortetaart:
http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/geboortetaarten_6/babytaart_20100521_1450581678.jpg

Zo nu doe ik ff helemaal niets dit weekend, behalve in de zon zitten en met de kids spelen.. op naar volgende week!

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: mijn productie van voor dit weekend

prachtige taarten! jij hebt het zonnetje wel verdiend! :Y

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

jeetje, wat een mooie parade!! :Y

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

4

Mooie parade hoor! Geniet van de zon :cool:  je hebt het verdiend en dan kun je volgende week weer knallen :Y

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët

5

Mooie parade, vind de roze/bruine verjaardagstaart super!

6

Wat een mooie taarten! Erg goed gelukt! Alleen je ajax vind ik wat minder mooi, of zal dat door ajax komen ;)

7

Hele leuke parade!
Je Diego is erg leuk met al die blaadjes, wat een werk.
Heb je de voetballetjes gemaakt met die nieuwe Jem vorm?

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

8

Die zijn heel erg mooi jou taarten  :thumb:

Groetjes Joke :)

9

supermooi!

Mag ik je vragen wanneer je die dan allemaal gemaakt hebt, en zijn ze voor vandaag op te eten? Of morgen?
Ik zit nl. altijd op het laatste moment te werken, zodat ze ze zo vers mogelijk meekrijgen. Nu staat er een taart in de oven, de versieringen heb ik klaarliggen en dan wordt hij vanavond opgehaald om morgen te eten...

Groetjes, Dorothea.

10

Ja de voetballen zijn gemaakt van de jem uitsteker. Heb er wel fondant onder gedaan had geen tijd om hem helemaal te laten drogen en hem hol te laten dus.

Ik heb mijn taarten woensdagavond en donderdagochtend gebakken, donderdagmiddag en vrijdag gevuld en afgewerkt. Vandaag (zaterdag) worden ze gegeten.

Ik heb laatst op zaterdag een taart gebakken en klaargemaakt. Die taart hebben wij op dinsdag op mijn werk gegeten. Ook om eens te proberen hoe dat zou smaken. Ik kan je vertellen hij was overheerlijk en mijn collegas zeiden ook dat ze geen verschil proefden met een 'verse' taart. Deze was gevuld met baileyscreme en zwartebessen vlaaivulling.

Ik hou het ook altijd zo kort mogelijk, maar nu had ik er zoveel dat het niet ging lukken in 2 dagen  :s .

groeten, Bianca
TAART in huis

11

dank je voor de uitleg, dat helpt me bij de planningen!

Groetjes, Dorothea.

12

Prachtige paradevan taart, super leuk :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

13

Prachtige parade hoor! En wat een productie! Petje af hoor!

Groetjes Tweety!

14

dank allemaal voor de complimenten!

groeten, Bianca
TAART in huis

15

complimenten hele mooie taarten :Y

:thumb:  :thumb:

16

Mooie taarten!!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

17

Echt prachtige taarten!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

18

Prachtige taarten!  :thumb:

19

supermooi!  :thumb:

liefs marieke

20

Post schreef:

Ja de voetballen zijn gemaakt van de jem uitsteker. Heb er wel fondant onder gedaan had geen tijd om hem helemaal te laten drogen en hem hol te laten dus.

Ik heb mijn taarten woensdagavond en donderdagochtend gebakken, donderdagmiddag en vrijdag gevuld en afgewerkt. Vandaag (zaterdag) worden ze gegeten.

Ik heb laatst op zaterdag een taart gebakken en klaargemaakt. Die taart hebben wij op dinsdag op mijn werk gegeten. Ook om eens te proberen hoe dat zou smaken. Ik kan je vertellen hij was overheerlijk en mijn collegas zeiden ook dat ze geen verschil proefden met een 'verse' taart. Deze was gevuld met baileyscreme en zwartebessen vlaaivulling.

Ik hou het ook altijd zo kort mogelijk, maar nu had ik er zoveel dat het niet ging lukken in 2 dagen  :s .

Ik had laatst iemand die mijn taart pas na 6 dagen had opgegeten, en hij was nog heerlijk! Zou het zelf niet zo snel doen, ik maak ze ook altijd zo vers mogelijk, maar het geeft wel aan dat 1 dagje extra helemaal geen kwaad kan!

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl