1

Onderwerp: Help.. scheuren

Hallo

Ik was net bezig met een bruidstaart maar ik heb hem bekleed (ik weet zeker dat het dik genoeg was) maar hij scheurse toen ik hem aan het smoothen was. Dus ik heb daaronder vlaaivulling dus als ik het er nu af haar word het roze en mijn fondant is op. Dus wie heeft er een oplossing. Zou ik de scheur van 1.5 cm en de scheurtjes van 0.5 cm dicht kunnen smeren met RI??

groetjes!!

2

Re: Help.. scheuren

Geen ervaring met RI  :nooo
Geen idee wat je ontwerp is  :s  maar anders misschien camoufleren met een bloem??

Succes

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

vlaaivulling onder je fondant???
Door het vocht in de vulling smelt je fondant weg!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Hmm het zou een optie zijn maar ik heb hem zegmaar liever helemaal wit dat ik niet rekening moet houden met scheurtjes te bedekken.

5

Liekie schreef:

vlaaivulling onder je fondant???
Door het vocht in de vulling smelt je fondant weg!!

ow ik merk nu pas hoe ik het geschreven. Ik bedoel als eerste laag dus:

biscuit --> vlaaivulling --> biscuit --> BBBvulling --> biscuit.

zo bedoelde ik het

6

Wat is het batch nr van je fondant?

Veel taart plezier

7

bettie schreef:

Wat is het batch nr van je fondant?

Uhm.. geen idee wat dat is (ben nog best een newbie met marsepein en fondant) Maar ik heb gwoon witte fondant van FunCakes.

8

ik heb geen oplossingl . Om het netjes te krijgen zul tje het echt overnieuw moeten doen. Waar woon je? Wellicht kan iemand in dl  buurt je nieuwe fondant verkopen?
Met icing zul je altijd gaan zien en vooral proeven!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

Aww.. jammer. Maarja. Beter dan rood eronder zien. achwat ik ga het probeeren. En het proeven maakt niet uit wand ik heb hem afgesmeerd met RI O-)  Alsnog iedereen bedankt!!!