1

Onderwerp: Van kleur verandert en stijl

Hoi hoi allemaal,

Sommigen weten het al of zijn erachter gekomen, maar...
Ik heb mijn hele website vernieuwd.
Was Paars is nu zacht Zalmkleurig
Geen grote bloemenplaatjes meer op elke pagina, nee maar gewoon heel zachte kleur zalmroosjes.
veel minder foto's, het waren er echt teveel geworden, maar er komen wel wat foto's van mijn eigen werk. Maar ga eerst nieuwe projecten maken.
Ik wil ook meer laten zien wat cursisten maken.

Wat vinden jullie nu van mijn website???

Gr. Madhuri

2

Re: Van kleur verandert en stijl

Heel chique hoor!! Mooi!!

Volg je hart...want dat klopt!

3

heel erg mooi!!! De kleuren vind ik prachtig het staat heel proffesioneel vind ik.

4

Mooi zeg, vind het beter passen bij al die romantische bloemen.

Enne, wat een agenda zeg!!! Pfiiieeeeeeeeeeeeeeuuuw!
(scheelt natuurlijk dat je geen taarten en vullingen hoeft te maken, maar dan nog... elke dag een nieuwe groep mensen aan tafel...  :thumb: )

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Dank jullie allen. Zalm is altijd mijn kleur geweest en weet namelijk niet waarom ik destijds voor paars had gekozen.

ja wat en agenda he, taarten af en toe niet meer zo vaak als voordat ik begon met les geven.

Groetjes Madhuri

6

Mooie site met rustige kleuren! En wat een prachtige dingen maak je, zeg!

7

Ik vind je site heel erg mooi geworden!
Mooie kleur! Een rust voor het oog en een chique, beetje engels achtige gevoel wat heel uitnodigend is om te lezen!!

:thumb:

Liefs, Zanoni

8

Hoi Madhuri, super mooie site  :thumb:  de kleur pas echt bij jou  :Y
Ik hoop dat je toch wel een paar dagen vrij heeft gehouden om richting het zuiden te komen om workshops te geven :rolleyes:  want na het zien van jou agenda maakt ik me een beetje zorgen dat wij jou hier voorlopig niet kunnen uitnodigen :s

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

9

Ik vind je site er nu nog veel mooier uit zien!! Helemaal top!

Groetjes San

10

Madhuri, Het is een prachtige site geworden.

Volgens mij zien we elkaar in ieder geval 30 oktober, maar wil ook nog graag een keertje je pioenrozen maken, maar liever een keer op een zaterdag. Zit dat nog in de planning?

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

11

Hoi, ziet er prachtig uit. Ik vind alleen je agenda niet erg overzichtelijk. Ik zou hem in een schema per maand zetten ipv alle data in een lijst onder elkaar.
Verder echt heel mooi....

Life is what you bake it.

12

Zanoni schreef:

Ik vind je site heel erg mooi geworden!
Mooie kleur! Een rust voor het oog en een chique, beetje engels achtige gevoel wat heel uitnodigend is om te lezen!!

:thumb:

Dank je Zanoni  :)

13

Spices schreef:

Hoi Madhuri, super mooie site  :thumb:  de kleur pas echt bij jou  :Y
Ik hoop dat je toch wel een paar dagen vrij heeft gehouden om richting het zuiden te komen om workshops te geven :rolleyes:  want na het zien van jou agenda maakt ik me een beetje zorgen dat wij jou hier voorlopig niet kunnen uitnodigen :s

Komt goed
Voor Eindhoven ga ik kijken wat ik kan doen, laat het je nog weten anders herinner mij via de mail.

Gr.madhuri

14

LucyBW schreef:

Madhuri, Het is een prachtige site geworden.

Volgens mij zien we elkaar in ieder geval 30 oktober, maar wil ook nog graag een keertje je pioenrozen maken, maar liever een keer op een zaterdag. Zit dat nog in de planning?

Dat zit wel in de planning, moet even kijken, laat het je nog weten en ik heb er ook zin in in Oktober.

Gr. madhuri

15

Taartenmarie schreef:

Hoi, ziet er prachtig uit. Ik vind alleen je agenda niet erg overzichtelijk. Ik zou hem in een schema per maand zetten ipv alle data in een lijst onder elkaar.
Verder echt heel mooi....

dank je,
Klopt hou ook niet zo van data's onder elkaar maar de 1 vindt dit goed en de ander dat. De maandschema had ik ook in gedacten, maar niet van gekomen. nou weet je wat ik heb verzonnen nu .
Om hem per categorie in mijn shop te zetten en dan kunnen de mensen zelf hun data's kiezen en meteen betalen via ideal. Alleen moet daar wel nog foto' s erbij.
dat komt ook wel goed.
maar wordt nog hard aan gewerkt en bedankt voor je tip ;)

16

heel mooi geworden madhuri top :thumb:

heb gelijk wat bij je besteld bij je webshop  :lol:  :lol:

17

patti schreef:

heel mooi geworden madhuri top :thumb:

heb gelijk wat bij je besteld bij je webshop  :lol:  :lol:

Gezien  :Y

En erg snel in huis zeg, de dag erna al  :/
snel zeg