Re: lily of the valley wedding cake (pp)
Heel stijlvol: errug gave foto's ook!! Echt een superromantisch geheel zo!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lily of the valley wedding cake (pp)
Heel stijlvol: errug gave foto's ook!! Echt een superromantisch geheel zo!
Heel erg mooi .... SUPER ... prachtige afwerking ... mooie romantische kleuren! 1 woord .... PRACHTIG
Mooi hoor Tess! Echt super prachtig mega stijlvol en romantisch en chique!! Kortom SCHITTEREND!!!!!!
Maar ik ben sowieso gek op jouw creaties!
Maar ik heb weer wat vraagjes voor je
welke bakvorm heb je gebruikt voor die kleine taartjes?
En heb je de taart 1xof 2x bekleed? Want de taart schijnt helemaal niet door hè? Die bloementjes zijn ook zo schattig zijn dat plungers?
En echt de allllerlaatste vraag, hoe bevestig jij dat lint? Ik heb het 1x met incing gedaan maar dat schijnt door bij wit lint....
Wat een mooie romantische taart, helemaal super .
ergggg mooi en sjiek!!
Een plaatje! Sjiek geheel zo op die mooie standaard!
heeel erg mooi
Erg mooi! Zo romantisch. En prachtig op de foto gezet!
heel erg mooi zeg
Wauw, wat mooi. Ziet er super romantisch uit.
Heel mooi en stijlvol die kleine taartjes ook! Wat zal het een werk zijn geweest om die zo mooi en straks te bekleden....
Wauw knap hoor!
heel mooi en subtiel
Heel mooi, niet te druk en romantisch, en schattig die bloemetjes, en ze ruiken ook zo lekker, lily of the valley
hmmm!!
heb je die met uitsteker gemaakt? en dan een bolletje aan de achterkant of zo? Ik vraag me namelijk af hoe je zo'n bel/klokvormig bloemetje krijgt.
Je bent terecht trots. Wat een mooie creatie!
Super mooi!!
Heel erg mooi! Mooi geheel.
heb je die met uitsteker gemaakt? en dan een bolletje aan de achterkant of zo? Ik vraag me namelijk af hoe je zo'n bel/klokvormig bloemetje krijgt.
Dat vraag ik me ook af
Zo, wat mooi! En wat knap dat je die kleine taartjes zo strak bekleed, gaat bij mij altijd plooien. Heb je nog tips?
Dames bedankt voor jullie reacties! Ik zal voor degene die vragen hebben jullie even mailen vanavond.
prachtig!!
Het is ook super mooi gedaan...grote klasse!!!!
Deze is gewoon echt te lief, te schattig en te zoetig voor woorden, wat een plaatje!
prachtig..........en zo mooi op de foto...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lily of the valley wedding cake (pp)